• 21 augustus 2019 om 21:17

    Ik kom ook, maar zaterdagochtend voor 09.00 en vertrek weer zaterdagavond. Tot zaterdag!

  • 21 augustus 2019 om 22:48

    Heb me ook aangemeld, 2 overnachtingen in Someren en Hengelo en zondag weer huiswaarts. Tot vrijdag

     

     

     

     

     

  • 21 augustus 2019 om 22:50

    Kan de track ook op Tripy gezet worden?

  • 22 augustus 2019 om 00:35

    Kan de track ook op Tripy gezet worden?

      Helaas Joris.. Of je moet een Navi regelen of het wordt stofhappen..

  • 22 augustus 2019 om 00:36

    Ik kom ook, maar zaterdagochtend voor 09.00 en vertrek weer zaterdagavond. Tot zaterdag!

    Duidelijk Auke.. Leuk je weer eens te zien.

     

  • 23 augustus 2019 om 10:18

    Kan de track ook op Tripy gezet worden?

    Helaas Joris.. Of je moet een Navi regelen of het wordt stofhappen..

    Toch maar een 550 erop geknutseld, Kan dat ding terplekke geladen worden met de track?

     

  • 23 augustus 2019 om 13:52

    Kan de track ook op Tripy gezet worden?

    Helaas Joris.. Of je moet een Navi regelen of het wordt stofhappen..

    Toch maar een 550 erop geknutseld, Kan dat ding terplekke geladen worden met de track?

    dan moet iemand een laptop meenemen, en de track moet worden aangepast omdat de 550 niet zoveel trackpunten aankan

  • 23 augustus 2019 om 16:01

    Helaas kan ik vanavond toch niet, er is dan weer een bed over.

  • 24 augustus 2019 om 20:25

    Kan de track ook op Tripy gezet worden?

    Voor de volgende keer Joris. Tripy kan gewoon Garmin bestanden aan. De layout komt er dan iets anders uit te zien dan je gewend bent, maar geen enkel probleem. Heb het meerdere keren zo gedaan.

  • 26 augustus 2019 om 23:20

    Dat was me het weekend wel.

    Vrijdag naar kantoortijd de motor bepakt en de A2 afgedaald. Bij Beesd was het tijd voor nieuwe brandstof en doodgemoederd gooi ik mijn tank vol. Met DIESEL! Gelukkig zag ik mijn fout in voordat ik de motor startte, dus ipv wegrijden rolde ik mijn motor maar aan de kant.  Gelukkig verkocht de pomp jerrycans zodat ik bij ondergaande zon de tank los kon halen en de brandstof kon overgieten, geholpen door een vriendelijke dame van de Esso. Verse benzine erin, en weer verder kachelen. Niet vergeten je benzinekraantje weer open te zetten Vincent…

    De WhatsApp-bode was me al vooruit gesneld, dus bij aankomst op de camping werd al flink de neus opgehaald: “wat ruikt het hier opeens naar diesel”. Aan leedvermaak gelukkig geen gebrek bij deze club.

    Na een onrustige nacht op camping De Kuilen, waar de dansfeestjes doorgaan tot de hanen beginnen te kraaien gaf Jos G. stipt om kwart voor 9 de briefing. Vervolgens ging ik op pad met Norbert, Raymond, Maurice en nieuw lid Ronald. Norbert vol goede moed voorop, want navigatie, maar het zou niet Norberts dag worden. Daar zal hij zelf vast meer over vertellen, maar mocht iemand nog overwegen een Royal Enfield te kopen, Norbert weet inmiddels hoe deze rijdt.

    De route daar het Brabantse zand was pittig, zeker voor de zwaardere motoren met wegbanden, want knippenpaden en mul zand werden niet gemeden. En met temperaturen van boven de 30 graden was het dus flink zweten voor de meesten. Zonder Norbert en met flink wat vertraging reden we rond vier uur de Maas over en besloten Raymond en ik over de weg naar de camping te rijden, waar het zwembad en de BBQ wachtten. Maurice en Ronald gingen lekker verder en hebben de hele track tot de camping uitgereden.

    De BBQ was prima verzorgd en zeer geslaagd, inclusief een verrassingsbezoekje van voorzitter Frans en meneer en mevrouw Bulten. En na een welverdiende nachtrust werden we gewekt door de geur van koffie, gevolgd door een lekker ontbijt met dank aan Roel (topper!). De track richting het noorden was helaas behoorlijk saai met erg veel asfalt. Dat kunnen we zelf beter in die buurt weet ik uit ervaring met Bultenritten en de Noord Nederland ritten. Bovendien viel dag 2 samen met het open Nederlands kampioenschap fietsen voor bejaarden, dus we moesten erg vaak van het gas af. Toch bleek een van de schaarse zandpaden de laatste druppel te zijn voor mijn kentekenplaat.

    Bij gebrek aan pech en uitdagende offroadpaden hielden we het tempo lekker hoog en reden we rond 18 uur Bourtange in , het eindpunt van onze TET. Velen Teneristen hadden al eerder het hazenpad gekozen richting huis, waardoor er slechts 5 rijders de eindstreep haalden. Onder hen Maurice en Ronald, die als enigen de gehele track in 2 dagen hebben gereden.

    Een zeer geslaagd weekend, vooral vanwege de gezelligheid, maar ook lekker gereden. En na 1000 km in 4 dagen op een houten plank als zadel ben ik blij dat ik weer thuis op de bank kan zitten.

  • 27 augustus 2019 om 16:38

    Leuk stukje, Mr Vin Diesel.

  • 29 augustus 2019 om 19:48

    Leuk om het weekend weer het te beleven Vince.?

  • 30 augustus 2019 om 01:14

    Vincent,

    Lekker sprekend verslagje !
    Ik vond het ook erg gezellig en leuk om de verhalen uit de eerste hand te horen! Veel enthousiastme over de eerste keer dat we deze route reden. Wel zal het afhankelijk van de opwarming van de aarde volgend jaar helemaal anders kunnen zijn (DEO VOLENTE)
    Nieuwe Nickname aangenomen?? Vanwege de dieselaffaire?
    Frans

  • 10 december 2019 om 16:22

    ff een oud topic afstoffen. Zoals op bovenstaande foto te zien liet mijn tt600re opeens alles lopen. Een tijd niets aan gedaan maar afgelopen weekend maar een nieuw seal bij de uitgaande as geplaatst.

    Waarschijnlijk was de vorige eigenaar een loodgieter want ipv een seal zat er een soort hennep rond de as gewikkeld en was er geen seal aanwezig. Een wonder dat die het nog zolang heeft uitgehouden.

    groet, Norbert

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 10 december 2019 om 22:09

    Whahahahahaaaa…..Bizar!  Maar maakt dit een vorige eigenaar nou een goeie of slechte loodgieter?!