• 29 januari 2016 om 19:04

    Ik heb een mededeling die voor de een goed zal uitkomen, en voor de ander niet.

    De Belgierit zal 1 dag opgeschoven worden, naar de zondag. Ik wil bij deze Aap vragen dit aan te passen in de agenda. En iedereen zal zich weer even opnieuw moeten inschrijven.

  • 30 januari 2016 om 06:22

    Ik heb een mededeling die voor de een goed zal uitkomen, en voor de ander niet.

    De Belgierit zal 1 dag opgeschoven worden, naar de zondag. Ik wil bij deze Aap vragen dit aan te passen in de agenda. En iedereen zal zich weer even opnieuw moeten inschrijven.

    De agenda is aapgepast.


    @Bolski
    , Harry, Luchthoofd, Mecanico, Raymond W, TheHunter: ik heb jullie uitgeschreven. Als je mee wilt, schrijf je even opnieuw in, s’il vous plait.

  • 30 januari 2016 om 12:56

    Arjen, heb je mijn mail ontvangen ?

  • 30 januari 2016 om 20:31

    :pinch: Auw! Moet komende week eerst nog zien of ik mijn vrije dag kan omzetten naar de zondag. Maar ik vrees dat het dan voor mij weer niet zo mag zijn… Helaas!

  • 2 februari 2016 om 18:49

    7:45 is wel vroeg. Misschien dat ik de zaterdag avond die kant op ga. Kent iemand een nog een camping in die contreien? Liefst een beetje ranzig met vochtige beschimmede caravans. Lekker.

    Groet, norbert

  • 3 februari 2016 om 15:27

    Het wordt steeds gekker. Eindelijk een keerbl niet meer niet 2 uur rijden, alsnog bizar vroeg opstaan :S

  • 3 februari 2016 om 16:56

    Ja, de keuze is of vroeg beginnen, of laat klaar.

  • 4 februari 2016 om 09:11

    Gelukt! Het had even wat voeten in aarde maar heb mijn vrije dag om kunnen zetten. Ben er bij. Nu wel op de 28ste laten staan he!

    Edit: Luxeprobleempje- Nog uitzoeken of ik de Tenere meeneem of de 660 KTM, die staat inmiddels al maanden zomaar te staan…

  • 20 februari 2016 om 07:20

    Gelukt! Het had even wat voeten in aarde maar heb mijn vrije dag om kunnen zetten. Ben er bij. Nu wel op de 28ste laten staan he!

    Edit: Luxeprobleempje- Nog uitzoeken of ik de Tenere meeneem of de 660 KTM, die staat inmiddels al maanden zomaar te staan…

    Ik zou de motor met de beste noppen kiezen, dit gaat een pittige rit worden.

  • 22 februari 2016 om 10:31

    mail mij voor de track

    groet, Norbert

  • 22 februari 2016 om 17:13

    Zegguh Marcel de Winter, je heb je nog niet ingeschreven voor de Belgie rit. Waarom is dat… :blush: :blink: :whistle:

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 22 februari 2016 om 17:20

    Hier worden de jongens van de mannen gescheiden.
    Dets waai.

  • 22 februari 2016 om 18:29

    Ja Marcel, valt me wel een beetje tegen dat je niet meegaat

  • 22 februari 2016 om 20:14

    uuh mijn opoe is dan jarig.
    voorjaarsschoonmaak.
    motor is stuk.
    ik moet af en toe uitrusten.ik ben ook geen veertig meer.
    ik vind offroad rijden ineens niet meer leuk.
    zondag is een rustdag