• 12 januari 2016 om 20:56

    In dit topic vind je meer informatie over de Belgiƫrit van Norbert en Jaap, op 28 februari 2016

  • 13 januari 2016 om 09:05

    Ritje op zaterdag, fijn

  • 13 januari 2016 om 09:29

    Dan heb je de zondag om bij te komen.
    Maar helaas zijn er ook mensen die op zaterdag altijd werken, voor hun zou de zondag beter uitkomen.

  • 14 januari 2016 om 22:24

    Tja, en er zijn mensen die ieder weekend dat ze vrij zijn (3 van de 6 weekenden) hun kind hebben. Dan zou doordeweeks beter uitkomen. Of die elke zondag werken zodat de zaterdag beter is…

    Waarmee ik maar wil zeggen: Je kan als organisatie niet zodanig plannen dat iedereen kan komen en daar moet dan ook niet de nadruk op liggen, er zullen er altijd zijn die dan gewoon pech hebben. Het feit dat er ritten georganiseerd worden is op zich al fantastisch en verdient alle lof. Zelfs al is het me nog niet gelukt om erbij te zijn. Hoop dat in 2016 eindelijk eens te doorbreken.

    Is deze rit on- of offroad? Ivm. banden- en evt. motorkeuzekeuze… ALS het lukt om erbij te zijn. :dry:

  • 15 januari 2016 om 04:36

    Tja, en er zijn mensen die ieder weekend dat ze vrij zijn (3 van de 6 weekenden) hun kind hebben. Dan zou doordeweeks beter uitkomen. Of die elke zondag werken zodat de zaterdag beter is…

    Waarmee ik maar wil zeggen: Je kan als organisatie niet zodanig plannen dat iedereen kan komen en daar moet dan ook niet de nadruk op liggen, er zullen er altijd zijn die dan gewoon pech hebben. Het feit dat er ritten georganiseerd worden is op zich al fantastisch en verdient alle lof. Zelfs al is het me nog niet gelukt om erbij te zijn. Hoop dat in 2016 eindelijk eens te doorbreken.

    Is deze rit on- of offroad? Ivm. banden- en evt. motorkeuzekeuze… ALS het lukt om erbij te zijn. :dry:

    Bolski en Norbert organiseren dit. Advies: dikke noppen!

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 15 januari 2016 om 05:55

    Duidelijke taal.. je maakt het nooit iedereen naar de zin.. mijn xt tje zit in de oldtimerregeling…

  • 15 januari 2016 om 06:05

    Dan mag je nog gewoon in het buitenland rijden hoor. Als je maar verzekerd bent. Die paar stukjes NL die we rond de grens pakken moet je de gok maar nemen, maar met zo’n vieze plaat zou ik het wel durven.

  • 15 januari 2016 om 14:52

    Wel de plaat afplakken als’ie op de aanhanger staat en nog schoon is

  • 15 januari 2016 om 18:19

    Een geschorste motor mag toch vervoerd worden?

  • 16 januari 2016 om 18:00

    Ik meen me te herinneren dat er al boetes voor verstuurd waren. Gaat natuurlijk allemaal automatisch op basis van kentekenherkenning. Die boete kun je dan aanvechten natuurlijk, maar voorkomen lijkt me beter…

    http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/26751207#26751207

    beetje van horen zeggen dus

  • 16 januari 2016 om 19:08

    OK, op die motorfiets.

  • 17 januari 2016 om 19:55

    Zit momenteel even zonder een motor, maar als ik er tegen die tijd weer een heb ga ik sowieso mee.

  • 17 januari 2016 om 20:08

    Of ik zet de Maxicosi er op en dan kan je mee.

    Of je vraagt of je met hem mee kan:
    http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/409054/Tenere-600-zijspan-1.html

  • 27 januari 2016 om 09:57

    :laugh: Vrij gekregen dus ik is er ook bij! :laugh: