• 9 juni 2016 om 05:11

    Veggie onderdelen aub ook zelfs meebrengen als nodig, omdat die heb ik niet.

    Zo als gezegd ben ik morgen tot ongeveer 20:00 uur in de school van mijn dochter. Het kan dat Rainer al twee uur eerder in de tuin zit. Ook als dit niet zo is, mag je gerust je tent opbouwen, biertje uit de schuur pakken en wachten tot de anderen komen.
    Er is op 300m afstand een doner kebap links naast de lidl, als je iets wil eten bij het bier

    Denk aan: BORD; KOPJE; BESTEK!!!

  • 12 juni 2016 om 08:38

    Weer thuis… Dank aan de vd Made – clan voor een prima BBQ, overnachting en ontbijt…

    De XTZ-Kabelboom komt hier goed van pas, en voor de achterbrug vind ik wel een goede bestemming.


    @Frans
    :
    Heel veel beterschap, goed herstel en niet teveel achter de verpleegsters aanzitten….

  • 12 juni 2016 om 14:39

    Moin, alles weer opgeruimt en opgepoetst. Een mes en een fork gevonden. Rainer is zeiknat uit het ziekenhuis in Göttingen teruggekomen. Maar nu heeft de patient tenminste weer een schone onderbroek. Diegene die nu 12 of 13 duizend kilometers richting oosten wil rijden, heb ik nog snel na de tandarts verholpen en nu mag die nog maar aan de linke kant eten. Ik heb een paar fotos, is er al een mapje? Was weer gezellig, maar er is ontzettend veel bier overgebleven. Ik denk omdat de grootste zuipert er zaterdagavond niet meer bijzat, of wat denken jullie?

  • 12 juni 2016 om 14:48

    Ik denk dat die zuiperd bij zijn nieuwe vriendinnetjes met korte witte jasjes in bed lag.

    Ze heten trouwens allemaal Ine… Morf-INE, code-INE, Coca-INE….

  • 12 juni 2016 om 16:08

    [attachment=1456]image_2016-06-12.jpeg[/attachment]
    Hoi jongens,

    naar een heele nat rijd ben ik terug van de bezoek bij Fans. Het wars een betje trist als he niet naar huis kunt. Hij heeft nu keen grote pijn als hij heel sterk medicijn krijg. Hij wacht voor de doctor voor verder diagnose, om te weten of hij naar huis gaan kunt.

    Dat ergste is, dat hij noog geen internet heeft…

    Grotje van Frans een ik gloeve wij wense so snel mogelijk dat de President gezond is…. Frans zegt julie mach de Vortitter belle :-))))

    Ekko, vielen Dank für alles….

  • 12 juni 2016 om 16:40

    Wat is er gebeurd?

  • 12 juni 2016 om 17:27

    ai, beterschap frans.

    En de tandarts voor Jos B.?

  • 12 juni 2016 om 17:32

    Hallo Frans, zonder internet(net als vroegah ) . Veel sterkte, hoop dat je snel weer denkt aan op het zadel te kruipen ipv het verplegend personeel lastig te vallen.

  • 12 juni 2016 om 17:40

    KTM…dat verklaart natuurlijk alles….. :sick:

  • 12 juni 2016 om 21:01

    Ai, sterkte met herstel Frans.

  • 13 juni 2016 om 02:15

    Beterschap Frans! Ik hoop dat je snel weer op de motor zit!

  • 13 juni 2016 om 04:04

    Damn! :ohmy:

    Beterschap Frans