• 10 mei 2016 om 09:29

    Binnen precise een maand is het spectaculaire Weserberglandtreffen weer open van vrijdag tot zondag.

    Kijk in de agenda voor details.

    Hoe kan het anders, op vrijdag de 10e heeft mijn dochter nog een klein schoolfeestje. Dus ben ik pas vanaf 8 uur s´avonds aanweezig. Je mag wel eerder komen, tent opzetten in de zon liggen, etc.
    Het adres staat in het smoelenboek.

    Effe inschrijven als je erbij will zijn

  • 22 mei 2016 om 12:39

    Zo, de route/ track is klaar. Er is ook een tt/wr versie erbij, die je op eigen risico mag rijden.
    Als je de route/ track wil ontvangen, mail maar even via het smoelenboek

  • 22 mei 2016 om 18:38

    Graag ik heb er weer zin in.

  • 24 mei 2016 om 19:14

    Ja, ik verheug me ook weer op een gezellig WBL-Treffen bij jullie.
    De route naar jou toe was vorige jaren vaak nog wat nattig , maar Treffen en Terugreis was eigenlijk altijd voortreffelijk.
    Nu je een maand later dan anders organiseert, hoop ik dat één en ander niet omgekeerd wordt.
    Maar jullie Gastvrijheid is sowieso altijd bijzonder hartelijk en gemoedelijk !

  • 28 mei 2016 om 18:13

    Ik heb donderdag nog de route gecontroleerd en moet nog wat aanpassingen doen, vanwege diverse baustellen.

    Aanmelden kan nog tot woensdag, 08.06.2016, omdat ik dan boodschappen doe. Afmelden kan dan niet meer omdat ik niet zoveel bier en vlees in mijn eentje tegen kan;)
    Als het te vol wordt, de tenten dicht aan dicht stellen, motoren buiten parkeeren en in de nood met twee of drie man in een tent gaan slaapen;)

    Bord, bestek en beker niet vergeeten.

  • 28 mei 2016 om 19:16

    Ben erg benieuwd naar de PS Speicher.
    Er is daar dan ook een tentoonstelling van oude vrachtauto’s.

  • 29 mei 2016 om 10:09

    Ja ik ken de http://www.ps-speicher.de nu ook maar van buiten en ben benieuwd of die van binnen ook leuk is. In ieder geval heel veel ouwe en nieuwe troep met ontzettend veel pk´s.
    We zijn zaterdag zeker laat terug bij de bbq.

    De route is bijgewerkt, legaler kan het niet meer;) dus kom maar op met die mails.

  • 30 mei 2016 om 07:07

    je mail doet het niet, kreeg een foutmelding…..

  • 30 mei 2016 om 07:32

    je mail doet het niet, kreeg een foutmelding…..

    Gek, het is steeds het zelfde mailadres. Heb je het via het smoelenboek geprobeerd?

  • 30 mei 2016 om 08:36

    Ingeschreven en route aangevraagd.

    Volgens mij is het iets van bij Amsterdam linksaf, na 250 kilometer weer linksaf en dan ben ik er ongeveer.

  • 30 mei 2016 om 12:25

    [quote=”michael” post=33488]je mail doet het niet, kreeg een foutmelding…..

    Gek, het is steeds het zelfde mailadres. Heb je het via het smoelenboek geprobeerd?

    [/quote]

    Ekko, ik heb je vorige week ook een mailtje gestuurd ivm 660 onderdelen. ik kreeg zojuist pas een melding dat het bericht niet ontvangen is. Ik probeer het even direct….

  • 30 mei 2016 om 12:33

    This is really strange, mail van DenneD en Jacco heb ik niet, de mails van alle anderen heb ik wel binnen? Hebben jullie via een kronkelweg verstuurd en niet op de directe lijn? Komen ze soms later ofzo.
    Het Huisadres in het smoelenboek zal in ieder geval kloppen
    Jacco, ik had laatst jaar een leuke route na Mander, die kan ik ook even stuuren als ik hem nog vind;)

  • 30 mei 2016 om 15:19

    Ik heb maar even rechtstreeks gemaild, hopelijk gaat dat beter.

  • 30 mei 2016 om 15:48

    Jacco, ik had laatst jaar een leuke route na Mander, die kan ik ook even stuuren als ik hem nog vind;)

    En waarom krijg ik die route dan niet aangeboden ?
    Zeker omdat ik een Duitse achternaam heb. :evil:

  • 30 mei 2016 om 17:12

    @Philip: het zal wel zijn omdat je juist geen Duitse achternaam hebt?

    @Ekko
    : stuur maar wat je leuk vindt.