• 8 april 2021 om 15:21

    En gaat ie de verkoop weer in als hij weer in orde is? Gaaf ding!

  • 8 april 2021 om 19:24

    Nee, deze blijft nog wel even
    Sowieso heb ik moeite met motoren verkopen

  • 23 april 2021 om 22:12

    Nieuwe keerring in voorpoot laten zetten. Snel en zonder gezeur opgelost door Motoport Veldhoven. Kreeg een heerlijke appelflap bij de koffie van medewerkster Monique vanwege haar verjaardag.

  • 25 april 2021 om 21:57

    Blijkbaar mag ik geen link toevoegen want dan verdwijnt alles weer zonder dat het geplaatst wordt.
    Hierbij de link maar als platte text dus even naar je browser kopiëren.

    A regular commute

    Er is zo weinig aan om hier wat te delen dus ik denk dat ik er verder maar mee stop want het leven is te kort om je aan dingen te ergeren.

  • 25 april 2021 om 22:00

    En dan plak je het als platte tekst en dan wordt het toch als link verwerkt.
    Echt een draak van een forum, het spijt me voor degene die er moeite in heeft gestoken maar ik kan er niets anders van maken.

  • 27 april 2021 om 19:51

     

    Youtubelink (https://youtu.be/bhUTqjpSDFI) in textvak is de oplossing

     

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 12 maanden geleden door Philip.
  • 27 april 2021 om 21:24

    Ik wilde even reageren maar ik kreeg de volgende blok ellende.

    A potentially unsafe operation has been detected in your request to this site
    Your access to this service has been limited. (HTTP response code 403)

    If you think you have been blocked in error, contact the owner of this site for assistance.

    Block Technical Data
    Block Reason:
    A potentially unsafe operation has been detected in your request to this site
    Time:
    Tue, 27 Apr 2021 19:18:40 GMT

    Ben er helemaal klaar mee.
    Ik had Philip dus even gequoot om te bedanken maar dat mijn link naar de blog in het geheel ging.
    Wellicht is er een update gedaan waardoor een smiley via “WIN plus .” ook al niet meer mag.
    Lijkt me stug dat een quote de boosdoener is.

    Veel plezier allen, wie weet zwaaien we wel eens onderweg.

  • 28 april 2021 om 12:07

    Kom in ieder geval eens naar een activiteit Ray, als dat weer kan. De club is in het echte leven veel leuker en actiever dan online.

  • 10 mei 2021 om 14:45

    Nee, deze blijft nog wel even Sowieso heb ik moeite met motoren verkopen

    Ik heb mijn XTZ660 verkocht in 2013 (na 18 jaar) en vorig jaar teruggekocht.

    Het blijft toch je kind hè.

     

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 10 mei 2021 om 19:05

    Uuh, f***…ik heb mijn kind compleet uitelkaar gesleutelt en in onderdeelen weggegeven…wat ben ik toch een brutale vent?

  • 7 juni 2021 om 08:25

    Gister wat rubber van de Pirelli’s op de Nederlandse snelwegen gelegd.  Eerst 85 km naar ALV. Vervolgens door naar  in Amsterdam voor familiebezoek  s’Avonds weer terug naar Brabant. Saaie ritten en daardoor wel tijd voor reflectie. Goeie sfeer op ALV. Als ‘nieuweling‘ voelde ik me echt gastvrij ontvangen. Dank daarvoor! Zin gekregen in de evenementen die op de agenda staan.

  • 21 juni 2021 om 10:28

    Gister met Maurice een mooie rit in Brabant gemaakt. Fijn gezelschap om mee op stap te zijn! Superlekker weer om te rijden. De buien van de afgelopen dagen zorgen voor een bijna stofvrije rit maar zonder echte blubberzooi.
    Verrassende contacten met wandelaars onderweg. Op een zandweg trekt een  dame van middelbare leeftijd zwaaiend mijn aandacht nadat Maurice is gepasseerd. Ik stop en verwacht een vraag als: vind je het nodig om met hier met je motor te rijden terwijl wij hier rustig wandelen?
    Ze vraagt of ik hard kan weg rijden. Met een spinnend wiel zodat het zand omhoog spuit. Ik kijk vragend en ze verteld dat ze voor een cursus fotografie een foto van beweging moet maken….