• 25 februari 2021 om 08:42

    Op diverse forums is dit een levendig onderwerp met leuke reacties! Beter goed gejat dan slecht bedacht….
    Ennuh, wat deed ik vandaag? Wat lucht in de bandjes gepompt. Stonden nog op terrein-druk. Het weer is wel heel uitnodigend voor een ritje..
    Groet, Doper

  • 25 februari 2021 om 19:19

    Antrappen.

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 25 februari 2021 om 19:25

    Ik mocht weer werken vandaag maar ben met Ecstasy naar het werk geweest en op de terugweg weer wat onverhard meegepakt. Heb een vaste route terug waar een paar leuke stukken in zitten.
    Nu even verder met het monteren van het filmpje van de TET zuid afgelopen zondag en dan de blog erbij schrijven. Zal vandaag of morgen wel online staan en dan deel ik die wel ergens hier (denk het Actie topic).
    De GoPro mount brak af toen ik thuis het kaartje eruit wilde halen maar als ik een nieuwe heb bedacht dan maak ik wel eens een filmpje van mijn werk thuis route.

  • 11 maart 2021 om 11:42

    Er een GIVI windscherm ( S D2145S) opgezet.
    Het beviel nog niet in combinatie met m’n helm. Dreunend geluid wat mogelijk veroorzaakt werd door de klep op de helm. Als ik die vastpak is het dreunen over. Maar ik beïnvloed dan ook de luchtstroom. Binnenkort maar een ritje zonder klep maken. Ik overweeg al langer een afkortoperatie van m’n rug.  191 cm  is  voor veel motoren een beetje onhandig qua windvangen.

  • 11 maart 2021 om 12:10

    Doper, voorruit eraf halen geeft het beste resultaat.

  • 11 maart 2021 om 14:26

    Drekracer, ?  Ga ik uitproberen.
    Met nieuwe laarzen aan. Bij een valpartij scheur opgelopen in m’n oude. Besef dat ze echt bescherming bieden… Nieuwe gekocht, voelt goed. Al zal het weinig invloed hebben op de  aerodynamica.?

  • 11 maart 2021 om 15:00

    Er een GIVI windscherm ( S D2145S) opgezet. Het beviel nog niet in combinatie met m’n helm. Dreunend geluid wat mogelijk veroorzaakt werd door de klep op de helm. Als ik die vastpak is het dreunen over. Maar ik beïnvloed dan ook de luchtstroom. Binnenkort maar een ritje zonder klep maken. Ik overweeg al langer een afkortoperatie van m’n rug. 191 cm is voor veel motoren een beetje onhandig qua windvangen.

    ik heb ook vaker last van mijn zonneklep dan dat ik er voordeel van heb, dus ik rijd vaak zonder

  • 11 maart 2021 om 15:32

    Zo bedoel ik

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 11 maart 2021 om 15:57

    Antrappen.
    Whow, mooie machines.

    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 1 maand geleden door Doper.
  • 11 maart 2021 om 16:14

    Zo bedoel ik

    Ok, helder.
    Heeft iemand dat al met een 700 heeft gedaan? Ik heb wegwijstruus boven m’n teller zitten en dan kom je op bijna dezelfde hoogte als het standaard ruitje. Vind wel fijn dat ze erachter zitten qua bescherming.

  • 12 maart 2021 om 22:08

    Op en neer naar De Hoek (van Holland) geweest. Paar pittige buitjes gehad.

  • 4 april 2021 om 22:29

    Vandaag Givi scherm verkocht. Koper gaat lid worden. Is op zoek naar een manier om kennis te maken met onverhard rijden. Was wel op de site geweest maar werd niet getriggerd.
    Vrijdag mooie rit gemaakt met 2 ex-collega’s.  Een zeer ervaren motorrijder die een starter op pad, en er vanaf helpt. Haar eerst betere banden laten monteren en daarna met diverse ondergronden en hellingen kennis laten maken. Onderweg een lekke band gerepareerd. Topdag!

  • 6 april 2021 om 09:32

    Naar het werk gereden…

  • 6 april 2021 om 09:38

    Brrr. Bikkel!

  • 8 april 2021 om 14:44

    Van ‘t weekend voor het eerst sinds 2015 weer gereden op m’n 3AJ. Heb hem vorige jaar terug gekocht van de kennis aan wie ik hem in 2015 verkocht had. Na een winter achterstallig onderhoud repareren nu weer 20 km op gereden. Wel meteen weer wat nieuwe dingen gevonden:
    -Uitlaat is doorgeroest bij de kop (RVS voorbochten zijn al besteld);
    -Schakelpook is verbogen;
    -Achterrem moet anders afgesteld worden (of beter ontlucht );
    -Toerentellerkabel vervangen (nieuwe had ik al liggen);

    En ik zal het geheel nog eens nalopen, om te kijken of alles vast zit

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.