• 4 maart 2021 om 11:50

    UPDATE UPDATE
    Gelijk even op de rekening gekeken, de stand is € 17,-  Leuk!
    Bedankt!

  • 4 maart 2021 om 11:50

    Ik zou gewoon de 2e verhoging afwachten, en dan 500€ of meer betalen.

    Je bedoelt: een crowdfunding voor € 500,- ?

     

    Dat kan ook. Voor het CJIB is het destijds niet makkelijk aan geld te komen. Denk dat ze het nodig hebben.

  • 4 maart 2021 om 11:52

    UPDATE UPDATE Gelijk even op de rekening gekeken, de stand is € 17,- Leuk! Bedankt!

     

    Ga meteen nog een euro  overmaaken, die je direct door mag stuuren aan de CJIB. Dan heb je 18.

    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 1 maand geleden door ekko.
  • 8 maart 2021 om 11:05

    UPDATE in de P-affaire.
    We staan inmiddels op € 25,-

    Grote blij!

  • 13 maart 2021 om 14:30

    Kleine update in de P-soap:
    Gisterenavond zag ik dat een paar gulle gevers de tussenstand van € 27, naar € 31,- hebben gebracht.. Joepieee!
    Het streefbedrag is de helft van 109, maar gaan we dat ook halen..?

    Jawel toch..

    Toch niet..?

    Toch jawel..!

    Toch..

    Toc..

    To..

    T..

    ..

    .

    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 1 maand geleden door Frank.
  • 24 maart 2021 om 11:48

    Bezwaar maken heeft geen zin 

    Stiekem toch maar eens proberen, als ik jou was. De laatste keer dat ik bezwaar heb ingediend werd het door gebrek aan tijd aan hun zijde afgedaan. (Ze mogen daar ook geen eeuwigheid de tijd voor nemen.) Niet gewonnen en niet verloren dus, maar ook zeker niet betaald.

    Kan jij mooi met de centjes van de crowd funding straks op het terras een lekker bakkie koffie nemen met een gebakje erbij!

  • 26 maart 2021 om 14:09

    Haha, dank voor je advies, heb een aantal keren gewonnen, maar daar had ik bij deze geen vertrouwen in…. Heb haar al betaald.

    Of is het ‘hem’ betaald.. Nee, een rekening zal wel vrouwelijk zijn denk ik…. Hihiiiiiii hahaaaaaaaaaaaa, grapjuhhh natuurlijk

    De stortingen zijn een beetje gestagneerd, dus zal er niet meer over beginnen.