• 27 februari 2021 om 14:40

    Ga even met me mee terug terug naar zaterdag 13 feb. 2021.

    Het was koud en er lag sneeuw, maar er was ook een zonnetje én.. er lag ijs! JOEPIEEE!
    Dus wat doen je dan, je pakt je schaatsen en stapt -in mijn geval- in de Alfa en snelt je naar de dijk Wageningen – Rhenen.
    De daar ondergelopen uiterwaarden zijn omgetoverd in een mooi stukje glimmend zwart en dat werkt als een magneetje.
    Gauw de auto geparkeerd en hup in de Vikingen.
    Ik was natuurlijk niet de enige, maar het was ook zeker niet ‘gevaarlijk’ druk.
    Wel weer even wennen op die hoge gladde ijzers, maar na een kwartiertje ging het alweer van ‘rrrroetsj – rrroetsj’. Hier en daar een scheur die niet voor iedereen op tijd zichtbaar was.

    Na een paar uurtjes het snelheidsrecord totaal niet benaderd te hebben, vond ik het weer welletjes en ruilde de oude Vikingen weer om voor een beter voetbed.
    Heerlijk geschaatst hoor, een van de weinige dingen die nog kunnen en mogen tijdens deze corona-tijd.
    Auto op het werk gezet en een paar weken niet naar omgekeken, tot ik ‘m vandaag nodig had… zie ik daar onder de ruitenwisser…nee,  het zal toch niet.. ja hoor, gloeiende gloeiende, een parkeerbon met datum 13/2/2021.. Die was me toen heel niet opgevallen.
    Wat denk je… € 100,- Geen 25.. Nee honderd…HONDERD!(zie foto).

    Blijkt dat ze vrijdagAVOND 12 feb. nog snel even een tijdelijk parkeerverbod hebben ingesteld dmv. een miezerig bordje in de berm. BAH.
    Ze hadden op het journaal natuurlijk de klok horen luiden…
    Hoe krijgen ze het voor elkaar om het weinige leuke in deze tijd toch de nek om te draaien, wat een rukkers!
    Het is ook zo’n belangrijke verkeersader he, dat dijkje langs de nederrijn..

    Nouja, hij/zij heeft thuis toch maar weer een mooi verhaal te vertellen..
    ,,Ik heb vandaag lekker een paar bonnen op de dijk uitgeschreven schat”
    – Zo, knap van je hoor..ik ben trots op je..”

    Voor mij een duur middagje, en heb dit jaar nog nix verdiend.
    Langs deze weg start ik daarom een crowdfunding op reknr: NL27RABO 0114.6339.75 tnv. F.Romijn.

    Het is natuurlijk mijn eigen schuld en met artikel 5 WvW gaan ze het altijd winnen, maar een beetje hulp in deze barre tijd mag best hoor en zal af en toe de tussenstand vermelden.
    Ik weet niet precies hoeveel leden we hebben, maar doe is gek! Elke € is welkom!

    Had ik al eens gezegd dat jullie ongelooflijk aardige, lieve, leuke, fantastische en geweldige mensen zijn?..

    Gr,
    Frank

     

     

    • Dit onderwerp is gewijzigd 3 jaren, 1 maand geleden door Frank.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 3 jaren, 1 maand geleden door Frank.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 3 jaren, 1 maand geleden door Frank.
    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 27 februari 2021 om 19:17

    Gelukkig loopt er een rode draad door zijn pv.

    Waarschijnlijk was zijn rolletje bijna op en hebben er vele foutparkeerders na jou een beetje meer geluk gehad.

    Voor een donatie kan je je beter wenden tot degene die nipt de dans ontsprongen zijn.

    Sterkte in deze zware tijden.

  • 1 maart 2021 om 00:35

    Je was daar toch met je Alfa, een auto!

    een luxeprobleem voor een Ténérist ?

  • 1 maart 2021 om 12:21

    Gelukkig loopt er een rode draad door zijn pv. Waarschijnlijk was zijn rolletje bijna op en hebben er vele foutparkeerders na jou een beetje meer geluk gehad. Voor een donatie kan je je beter wenden tot degene die nipt de dans ontsprongen zijn. Sterkte in deze zware tijden.

    Bij mij is er altijd wel ergens sprake van een rode draad….
    Uitsteekbaar plan! Kun jij me dan misschien helpen om degenen die de dans ontsprongen zijn te contacten….

    Ik ga er gewoon vanuit dat mijn alleraardigste Tenere-vrienden én allerliefste vriendinnen het niet over hun hart kunnen verkrijgen, mij dit helemaal alleen op te laten lossen…

  • 1 maart 2021 om 12:23

    Je was daar toch met je Alfa, een auto! een luxeprobleem voor een Ténérist ?

    Haha, zegt de man met de dikke A-oedi.

  • 2 maart 2021 om 13:28

    Niet lang op gewacht..ook niet over gezwegen,
    Eigenlijk wel verwacht.. en dus ook gekregen.

    Of het nog niet genoeg is, ook nog even €9,- extra voor bij de koffieautomaat.. Hellupp!

     

    Gelukkig hebben we een zonnetje!

     

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 2 maart 2021 om 14:24

    Gewoon stoppen met roken dan heb je het zo weer bij elkaar gespaard

  • 2 maart 2021 om 14:24

    Verstuurd op 2 maart en nu al binnen?

    Of je ook heel snel wil storten want zo te zien is er heel veel haast bij?

  • 3 maart 2021 om 09:24

    Goed idéé crowdfunding.

    Alléén die alfa beetje jammer.

    Bezwaar aantekenen dan moet die parkeer………. Iets meer doen voor z’n koffie geld ?

  • 3 maart 2021 om 09:30

    Verstuurd op 2 maart en nu al binnen? Of je ook heel snel wil storten want zo te zien is er heel veel haast bij?

    Het gaat tegenwoordig niet meer met de postduif en ook niet meer met de vliegtuig maar ze zijn geüpgraded naar een tijdmachine.

  • 3 maart 2021 om 09:40

    Ik zou gewoon de 2e verhoging afwachten, en dan 500€ of meer betalen.

    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 1 maand geleden door ekko. Reden: Effe wat weggehaald, wat niet pc is. Sorry daarvoor
  • 4 maart 2021 om 11:34

    Gewoon stoppen met roken dan heb je het zo weer bij elkaar gespaard

    Roken? Da’s toch met zo’n wolkje? Jemig, da’s oud!

  • 4 maart 2021 om 11:43

    Goed idéé crowdfunding. Alléén die alfa beetje jammer. Bezwaar aantekenen dan moet die parkeer………. Iets meer doen voor z’n koffie geld ?

    Op afstand durf je wel hè.. Grrr
    Bezwaar maken heeft geen zin en -al zou ik het voor laten komen- naar rechtbank Utrecht kost me ook een dag..
    Haha, de parkeer…  is ook niet zo Alfa-minded, rechtsonder op het bonnetje staat bij ‘wegsleepwaardig’: NEE!
    Noujaa zeg, wat een Klojo

  • 4 maart 2021 om 11:44

    Ik zou gewoon de 2e verhoging afwachten, en dan 500€ of meer betalen.

    Je bedoelt: een crowdfunding voor € 500,- ?