• 9 februari 2019 om 10:34

    Kan je mij de gps versie geven. Hopelijk lukt het mij om ze in een Garmin te proppen…. Voorheen niet gelukt dus alle tips zijn welkom!

     

    gelukt?

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 9 februari 2019 om 13:11

    Kan je mij de gps versie geven. Hopelijk lukt het mij om ze in een Garmin te proppen…. Voorheen niet gelukt dus alle tips zijn welkom!

    Wat voor GPS heb je?

  • 9 februari 2019 om 13:22

    Wat is het stil hier?! We zitten te kijken naar mogelijk een rit der ritten zoals we al lang niet meer hebben gezien. Dit gaat hem worden!!! Daar moet toch op zn tenereesch over worden geklept op t forum? Ik heb mijn waterdichte onderbroek klaar liggen hoor. Kep r zin in!

    3 dagen ziek op bed gelegen, dus ik ben blij dat ik weer op de been ben. Maar veel voorpret heb ik niet kunnen hebben daardoor. Morgen maar rustig aan proberen te doen.

  • 9 februari 2019 om 13:50

    Top Vincent! Wordt vast weer een mooie rit. Regenjasje zit in de tas en het roadbook wordt al geplakt!

  • 9 februari 2019 om 17:51

    Wat is het stil hier?! We zitten te kijken naar mogelijk een rit der ritten zoals we al lang niet meer hebben gezien. Dit gaat hem worden!!! Daar moet toch op zn tenereesch over worden geklept op t forum? Ik heb mijn waterdichte onderbroek klaar liggen hoor. Kep r zin in!

     

    Ja vind ik ook.  Wat een prachtig roadbook Ferry, ziet er heel mooi uit!

    Hoe weinig lucht in de voorband bij deze omstandigheden?
    1 bar?

     

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 2 maanden geleden door Floor.
  • 9 februari 2019 om 19:26

    ingehouden spanning voor weer een echte monsterrit. de rit der ritten .
    it geat oan

  • 9 februari 2019 om 20:08

    Heb ik weer, de rit der ritten en dan daags ervoor een griepje oplopen.

    Ga er helaas niet bijzijn.

    Maak er een mooie dag van morgen.

     

  • 9 februari 2019 om 21:30

    Mensen wat fijn, zoveel enthousiasme en een fikse deelnemerlijst echt leuk! Op de startlokatie staan vanaf plm 09.15 de koffie en een taartje klaar, traktatie van de club.  Na de briefing kan ieder z’n gang gaan, het parkoers ligt er super bij en tussen 09:00 en 16:00 valt de minste regen.

    Op het lunchadres tussen de middag weet men van onze komst. Na afloop nog mogelijkheid voor een borrel en een hapje op de start/finishlokatie!

    Ik kijk er naar uit jullie te treffen morgen. Voor hen die ziek zijn, een pink hebben afgehakt (!) of met moeders meubels moeten kijken: sterkte!!

  • 9 februari 2019 om 21:40

    De hele middag alle schimmels en mottenballen verwijderd van mijn cross pakje. Laarzen nog eens gepast. Toch maar snel een nieuwe helm aangeschaft. Motertje volgetankt. En nu vol adrenaline op de bank…… Als slapen maar lukt. Tot morgen, zin in na al die jaren droogte.

  • 9 februari 2019 om 22:09

    Bedankt dat jullie mij willen helpen met de tracks in mn gps te stoppen en sorry dat ik nog niet gereageerd had.

    Druk met storingsdienst en mijn trouwe beestje wilde niet starten…..

    Gelukkig staat ie nu fris en fruitig op de aanhanger klaar voor de GROTE rit der ritten! 

    Helaas geen tijd gehad om te proberen of ik de rit in mn garmin kan proppen….:(

    Tot morgen!

  • 10 februari 2019 om 20:00

    T was weer errug gezellig..

    Super genoten en speciale dank aan diegenen die door mij natte poten kregen..

    Ik was toch te enthousiast met mijn Super..

    Het tweede deel rij ik wel een keer met minder blubber.

     

  • 10 februari 2019 om 20:11

    Heb je met verbazing zien volgen Gensen, denk dat je er niet onverstandig aan hebt gedaan om te stoppen.

    Al was het 2e deel echt ontzettend mooi. Voor meer details vraag maar aan Auke.

    Foto album staat open!!

  • 10 februari 2019 om 21:39

    Het was weer een super leuk ritje. In de regen op de heenweg in de auto. Geheel volgens planning vrijwel droog tijdens de rit. En weer de hele weg terug in de regen in de warme auto. Jos, ik miste je al in de middag… nog flink gebikkeld hoor in de morgen. Ferry bedankt!!

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 11 februari 2019 om 10:30

    Vanwege een recente update aan de fotoalbum module blijkt dat bij een nieuw album op dit moment de vertrouwde upload button ontbreekt.

     

     

    Eventueel foto’s graag mailen naar mij. Eventueel kan het ook via whatsapp.

     

    Is bestand te groot gebruik dan wetransfer.com, ook als app beschikbaar.

     

  • 11 februari 2019 om 13:30

    Bedankt Ferry voor je inspanningen om dit weer tot een onvergetelijke dag te maken.