• 14 januari 2019 om 23:56

    Dames & Heren,

    De eerste rit staat alweer op de agenda! Wees er snel bij, inschrijven via de agenda….

    Dennis

  • 15 januari 2019 om 10:09

    YES!

    Benieuwd of mijn nieuwe kabelboom de rit overleeft.

  • 28 januari 2019 om 15:45

    Bultenrit 2019

    We pakken een beproefde route op om de agenda voor februari te vullen. Op veler verzoek (volgens de recente enquête) weer op roadbook, dus uitermate geschikt voor een ieder die zich wil voorbereiden op een rally of als je het gewoon leuk vindt om op deze wijze te navigeren.

    Verzamelen op zondag 10 februari 2019 om 09.30 uur bij café-restaurant de Koerkamp, Bathmenseweg 18, 7434 PV Lettele (bij Deventer) N 52 16.575, E 6 16.343. Parkeren kan het beste bij de kerk, zeker als je met een karretje komt. Kun je meteen je motor laten inwijden voor 2019.

    De route is plm. 160 km lang en bestaat uit bospaden, akkerpaden, (mulle) zandwegen, een singletrack en onvermijdelijke verbindingswegen over asfalt. Niet al te zwaar, wel voldoende uitdaging, zeker als het weer volgende week nog even mee werkt.

    Het roadbook kan van tevoren worden gemaild, stuur mij daarvoor even een mailtje of een bericht via het forum.
    (mocht je stiekum toch graag een GPS track willen laat het dan weten. Ik zal niks doorvertellen…).

  • 28 januari 2019 om 23:44

    Heb mezelf na jaren weer eens aangemeld. Jullie tocht wel gemist. Hopelijk houdt de XR250 en ikzelf het helemaal vol. ? Zin in tot de 10de. Gonzo

  • 29 januari 2019 om 23:02

    Ik ga graag mee Ferry..  wel graag de Gpx route.

     

  • 2 februari 2019 om 12:22

    Dat ziet er veelbelovend uit

  • 2 februari 2019 om 12:46

    Ik zou graag de GPX willen ontvangen, roadbookhouder krijg ik niet meer geinstalleerd.

    Groet Gerald

  • 4 februari 2019 om 21:56

    Vincent, ouwe weerman….!

    Goeie keuze inderdaad zondag, puik weer de dagen er voor en op zondag droog. Super!

    Voor wie nog niet heeft opgegeven: gauw doen want de route is weer fraai. De aangevraagde roadbooks en tracks zijn op de mail gezet.

    Tot zondag!!

  • 4 februari 2019 om 22:20

    Stuur mij ook maar de GPS track Ferry..Roadbook zit er nog niet op

     

    Thnxs!!

  • 5 februari 2019 om 19:38

    vuile bofferds het wordt weer een echte bulten rit, lekker nat en veel bagger

  • 5 februari 2019 om 21:47

    Heer Bult,

    Mag ik het roadbook?

    Auke

  • 5 februari 2019 om 21:53

    Voor mij ook graag een roadbook Ferry.

    Tot zondag!!

  • 6 februari 2019 om 20:19

    Psssst, wil graag de track….. alvast dank

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 8 februari 2019 om 17:10

    Kan je mij de gps versie geven.

    Hopelijk lukt het mij om ze in een Garmin te proppen….

    Voorheen niet gelukt dus alle tips zijn welkom!

     

  • 9 februari 2019 om 10:34

    Wat is het stil hier?! We zitten te kijken naar mogelijk een rit der ritten zoals we al lang niet meer hebben gezien. Dit gaat hem worden!!! Daar moet toch op zn tenereesch over worden geklept op t forum? Ik heb mijn waterdichte onderbroek klaar liggen hoor. Kep r zin in!

    Gaanwenogwatleuksdoen?