• 24 maart 2016 om 09:55

    Daar worden ze alleen maar mooier van

  • 24 maart 2016 om 10:02

    Heb gekeken bij de TTr600 en die liep niet zo mooi door de vieze carburateur. Op zich een mooi ding. alleen zie ik me niet trappen op die kickstart… ik vrees dat ik dan na een paar keer stillvallen van moeheid omdonder.

    Wel een mooie zaak btw. Hij heeft nog meer staan. Ook een mooie DRZ maar die is nog een aardig stuk boven het budget jammer….

    Ik zag ook dat er voor een redelijk schappelijke prijs ook een Honda CRF250L te koop is. Heeft iemand daar ervaring mee ? Het schijnt voor een 250cc een erg leuk ding te zijn om mee te offroaden.

    Zou een drz kopen genoeg vermogen goeie vering en zelfs Ferry komt op zo’n apparaat vooruit, dussss kun je je geen buikl aan vallen nou ja dat weer wel natuurlijk.

  • 24 maart 2016 om 11:22

    Misschien is een TT250 iets voor je?

    Lijkt mij een leuk ding om ervaring mee op te doen.
    Heb alleen mijn twijfels over het bouwjaar. :whistle:

  • 25 maart 2016 om 09:35

    Ik ben er het hele afgelopen weekend mee door het zout gereden…… :sick:

    tsja, sommige mensen steken hun sigaar aan met een briefje van 10. Persoonlijk vind ik het wat overdreven om zo je rijkdom ten toon te spreiden :dry:

  • 25 maart 2016 om 09:37

    Misschien is een [url=http://arjan-brouwer.new.inlinking.motoroccasion.nl/motor/1200484/yamaha-tt-250-uniek-elektr-start#vehicleTop]TT250[/url] iets voor je?

    Een “Dames en heren motor”, toe maar

  • 25 maart 2016 om 11:02

    [quote=”Kibbe” post=33083]Ik ben er het hele afgelopen weekend mee door het zout gereden…… :sick:

    tsja, sommige mensen steken hun sigaar aan met een briefje van 10. Persoonlijk vind ik het wat overdreven om zo je rijkdom ten toon te spreiden :dry:[/quote]

    En ik was niet de enige, elitair clubje hoor.

  • 16 april 2016 om 17:03

    1VJ op marktplaats

    Ligt het aan mij of is de vraagprijs gewoon behoorlijk hoog?

  • 16 april 2016 om 17:11

    Goede 34L’s, 1VJ’s, en zelfs de 3DSsen worden al schaarser. En dan krijg je vraag en aanbod… Wat de gek ervoor geeft, zeg maar…

    Of de vraagprijs (te) hoog is, ligt er dus aan hoeveel geld je wilt uitgeven…

    Ze gaan voor minder… maar ook wel voor meer. Van dit plaatje af kun je niet horen hoe t blok loopt, en of de bloktapeinden van deze 1VJ onderhanden zijn genomen. Die dingen lijken me essentieel voor het bepalen van een rechtvaardige prijs.

  • 1 mei 2016 om 14:19

    Op zoiets staat bij onze club maar één naam….

    [url=http://www.motorshopper.nl/advertentie/64935/Yamaha-XT-500 ]Roel?[/url]

    Roel?

    ROEL !!!!!!!

  • 1 mei 2016 om 18:04

    Opvallend genoeg zie ik er wel vrij verse Heidenau bandjes opzitten.

  • 2 mei 2016 om 12:45

    ik heb ook nog wel een paar banden die er nog vrij vers uit zien,maar toch echt al tien jaar liggen te rijpen op zolder :laugh:

  • 3 mei 2016 om 16:55

    Jajaja Marcel ik begrijp de hint, ben ondertussen verhuisd dus ik haal die bandjes binnenkort op

  • 5 mei 2016 om 04:14

    En verkocht.