• 26 augustus 2016 om 07:43

    Wel mooi om te zien hoe de spaken in de naaf vallen. Handig bij vervanging. Maar de handvatten kloppen niet en waarom zit de jiffy rechts?

  • 26 augustus 2016 om 08:44

    laatste keer dat ik keek had de club nog wel wat geld in kas :whistle:

    groet, Norbert

  • 26 augustus 2016 om 17:53

    en waarom zit de jiffy rechts?

    Omdat de uitlaat links zit bij de YZE… Dus dat klopt wel, hoor…!

  • 26 augustus 2016 om 22:08

    Links is waar de duim rechts zit..

  • 27 augustus 2016 om 06:28

    Ze hebben een links en een rechts, vonden we toen in Parijs ook al opvallend.

  • 27 augustus 2016 om 18:10

    Hello Sander,

    thank you for your e-mail.
    The Yamaha Ténéré 1993 Dakar winner bike is available in the south of France for 78,000 €.
    We dispose of a copy of the French road registration in the name of Yamaha Motor France, corresponding to this bike and its serial number. This document is above all a proof of authenticity.
    We remain at your disposal for any further question you may have or to arrange viewing of the bike.

    Best regards,
    Monika Suntinger

  • 29 augustus 2016 om 09:19

    Hello Sander,

    thank you for your e-mail.
    The Yamaha Ténéré 1993 Dakar winner bike is available in the south of France for 78,000 €.
    We dispose of a copy of the French road registration in the name of Yamaha Motor France, corresponding to this bike and its serial number. This document is above all a proof of authenticity.
    We remain at your disposal for any further question you may have or to arrange viewing of the bike.

    Best regards,
    Monika Suntinger

    geen geld :sick:

    ik ken dit ding niet, nooit op gereden maar lijkt me enorm leuk speelgoed:

    http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=21474.0

  • 29 augustus 2016 om 12:47

    die muts bij moto france zit zeker nog te pitten en heeft de prijs in franse franks genoemd.
    kunnen we daar niet een keer heen met de club.en dan vragen of we allemaal een proefritje mogen maken. :woohoo: .
    jaaa wel leuke fiets hoor maar heeft u geen groene.

  • 29 augustus 2016 om 18:05

    laatste keer dat ik keek had de club nog wel wat geld in kas :whistle:

    groet, Norbert

    Norbert, ik heb net nog even gekeken, die € 78.000,= gaan we net niet redden helaas

  • 29 augustus 2016 om 18:14

    [quote=”mecanico” post=33922]laatste keer dat ik keek had de club nog wel wat geld in kas :whistle:

    groet, Norbert

    Norbert, ik heb net nog even gekeken, die € 78.000,= gaan we net niet redden helaas :([/quote]

    Dan lappen we toch de man een paar tientjes bij…. :woohoo:

  • 30 augustus 2016 om 06:13

    die € 78.000,= gaan we net niet redden helaas

    Nét uitgegeven aan de nieuwe website, zeker….

  • 30 augustus 2016 om 11:44

    Nee die centjes heb ik ook niet…… Nog maar even kijken naar de oude poster die ik heb van Peterhansel in aktie op de 850 super.

  • 30 augustus 2016 om 15:57

    De prijs is ook erg overdreeven voor zo een oude fiets. Niet eens ABS of injectie zit eraan. Zeker een kommavoutje, dus: 7.800,00€ en daar krijg je al een redelijk nieuwe 660 ténéré voor.

  • 31 augustus 2016 om 03:21

    Nee die centjes heb ik ook niet…… Nog maar even kijken naar de oude poster die ik heb van Peterhansel in aktie op de 850 super.

    “Peterhansel wins 3-straight…..” -poster ? Met rechts onderin het hoekje een mini-foto van de BYRD-marathon??

  • 31 augustus 2016 om 15:47

    Ik zal het opgerold verlangen es ontrollen om dit te bezien