• 13 april 2023 om 14:14

    Goede middag, nog een maand, dan kunnen we weer de angstnippels in de bochten van het Weserbergland van de banden vrijwen.

    Bord, bestek en beker meebrengen. Als je wil kamperen, dan natuurlijk ook tent, slaapzak en matje.

    Als camping niks voor je is en je slaapt liever in een droog bed, moet je hier: Hotel Restaurant Bad Hiddenserborn –  (bad-hiddenserborn.de), voor je zelf een kamer regelen.

    Aanmelden kan nog tot 10 mei. Dan zijn de boodschappen gedaan.

    Aankomst kan vrijdag vanaf 16:00 uur, s´avonds bbq of in de kroeg.

    Zaterdag: na het ontbijt een toertocht door het Weserbergland of een rondje MTBen . S´avonds dan weer bier en bbq bij het kampvuur.

    Zondag: onbijt en weer na huis. Steeds het zelfde, maar toch altijd weer gezellig.

    Adres staat in mijn profiel in het smoelenboek. Effe inloggen en op mijn avataar toetsen;)

    Groeten Ekko

  • 17 april 2023 om 19:40

    Heeft er iemand zin in MTBen? Met de motor mag hier niet veel, anders komen 3 of 4 boswachters achter je aan, zo als een paar jaar geleden…

  • 18 april 2023 om 07:29

    MTBen is wat mij betreft ook prima.

    Ga maar vast wat roadkill voor de bbq verzamelen…

     

  • 19 april 2023 om 19:03

    Ja, daar loopt veel lekkers rond. Tijdje geleden sprong  een hert vlak voor de fiets. Heb hem net niet geraakt😜

    Maar zo te zien hebben de anderen Meer plezier in asfaltbochten met de motorfiets.

    We kunnen probeeren nog eens dat museum intestappen. Zonder koffie bij Opa hebben we daar zeker 2 uur tijd voor.

  • 20 april 2023 om 12:11

    Hahaha…Veel lekkers!

    Komen de mtb’s met volle accu? dan wil ik wel mee…
    Dat museum is wel een leuk idee, maar mochten we daar ook wat gaan eten dan moet ik eerst even de hypotheek verhogen…

    Op dit moment geven ze zonnig en 20* door voor weekend bij jou, dus dat is een mooi vooruitzicht!
    Heb er al zin in.

  • 20 april 2023 om 14:16

    Volle accu is geen probleem. Het moet nog aan de versneling gesleutelt worden, voor dat de fiets het weer goed doet.

    We kunnen museum bekijken of daar eten. Het museum zelfs is in het geheel aardig prijzig. Ieder afdeling kost extra. De Hoofddeel was laatst jaar 10€, dit jaar 15€

    https://www.ps-speicher.de/tickets-und-gutscheine

    Gewoon een broodje extra bij het ontbijt en een flesje water meeneemen😉

  • 21 april 2023 om 07:25

    We proberen al een paar jaar in het museum te komen. Nog nooit gelukt…gaat nu ook niet lukken.

  • 22 april 2023 om 11:00

    Haha we nemen gewoon wat extra zekeringen mee!

    Ja, broodje + flesje mee is goed idee, kunnen daarna onderweg nog wel een stop maken.
    Als we zeggen dat we ‘helemaal’ aus die Niederlande kommen, mogen we misschien wel een rondje knetteren op een oude Kreidler Florett of  Zundapp Ks50… remmmmbedebembem-plof-bem.

  • 30 april 2023 om 18:18

    Ik heb de computer effe weer aan de praat gekregen. Wie de track/route alvast wil hebben, mail maar even. Email adres staat in het profiel/ smoelenboek.

     

    We hebben experienceday, trackday en funday in een pakket. Met drinken en eten erbij voor een klein prijsje.

    Inschrijven via de agenda, a.u.b. tot 10 mei😉

  • 30 april 2023 om 20:09

    Ik verheug mij enorm op het beroemde Weserberglandtreffen bij onze Gastgeber Herr Ekko

     

  • 1 mei 2023 om 14:32

    We hebben al een mooi clubje, zullen we weer ergens verzamelen voor een hapje/drankje?
    Vorig jaar verzameld bij het theeleutje in De Lutte, Philip weet voor een volgende stop altijd wel een fijne Backerei bij een Pennimart (zie ook het geweldige verhaal op pag. 12 in jaarboek ’22).

     

  • 1 mei 2023 om 19:33

    Huppa, kann iemand het jaarboek meebrengen? Danke.

    En, we hebben bijna geen pinda meer in huis. Iedereen een grote pot in de zak, dan kunnen we weer opschieten.

    Graag die van de Aldi. In ieder geval met stukjes. Gaan we met het bier verrekenen. Alvast bedankt ervoor.

     

  • 2 mei 2023 om 12:34

    Jaarboek + pot pinda gaan mee.

  • 7 mei 2023 om 11:15

    Achtung en opgelet:

     

    Inschrijven/ uitschrijven nog maar tot woensdag 10 mei!

    Dan ga ik vlees bestellen en boodschappen doen.

    Frank, graag twee jaarboeken, een voor Rainer. En de Pinda niet vergeben😉