• 7 mei 2023 om 22:50

    Tot hoe laat mag je woensdag weer uitschrijven…😀

    Pinda zit in de koffer, zal er n xtra boekje bij doen.

    • Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 2 weken geleden door Frank.
  • 8 mei 2023 om 10:19

    Tot 12 uur s’middags.

  • 9 mei 2023 om 20:47

    Last order, inschrijven nog tot morgen middag mogelijk. Weer wordt prächtig.

  • 10 mei 2023 om 21:14

    Last order, inschrijven nog tot morgen middag mogelijk. Weer wordt prächtig.

     

    WOW!

  • 11 mei 2023 om 06:11

    Goed geregelt, he 😉

  • 11 mei 2023 om 16:23

    ik ben erg benieuwd het beroemde “Weserbergland Treffen”

    Zag iets voorbij komen van verzamelen bij de Lutte.

    Waar en wanneer verzamelen in de Lutte?

     

    Heb er zin in, tot morgen!!

    Groetjes, Daniël

  • 11 mei 2023 om 17:41

    Hallo hallo,

    Voor wie morgen mee wil rijden..

    Verzamelen va. 11:00u en vertrekken om 11:30u bij ‘t Theelutkke, Plechelmusstraat De Lutte. 

    Theeluttke

    Daarna floepen we de grens over om zonder snelwegen naar Ekko te rijden. Natuurlijk maken we nog een fijne tussenstop voor de inwendige mens bij een backerei oid.

    Ik ben rond 11:00 u bij t Theelutkke, voor n bakkie. Mocht je uitgebreid willen zitten/eten, ze gaan al om 10:00u open.

    Tot morgen, gezellig!

    • Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 2 weken geleden door Frank.
  • 11 mei 2023 om 20:44

    Ik hoop niet dat we door de douane worden aangehouden voor illegale invoer van pinda

    Misschien kan Daniël nog even de juiste invoerdocumenten regelen.

    • Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 1 week geleden door Dipstick.
  • 11 mei 2023 om 22:08

    Dat moet lukken Frank om een digitaal vervoersdocument te maken voor het vervoer van pinda’s

     

    tot morgen!

  • 12 mei 2023 om 09:06

    He Ekko, ik vertrek vandaag pas in de loop van de middag richting het Treffen. Ik eet ergens onderweg en ben er rond 19.00 uur met een volle maag! Maar een paar biertjes lukt altijd.

  • 12 mei 2023 om 09:24

    Ik vertrek ook pas in de middag maar verwacht wel voor het avondeten aanwezig te zijn (ik rijd iets sneller dan Ko…).

  • 15 mei 2023 om 15:30

    Mag er een fotomapje geopend worden…danke. Niet te geloven, maar we waaren echt binnen het museum en hebben heel veel Fotos gemaakt.

  • 15 mei 2023 om 22:10

    Album aangemaakt, benieuwd naar de foto’s

    Aan Ekko,
    Heb een kleine handleiding gemaakt om  nieuwe galerijen te kunnen maken. Is misschien idee om die naar jouw te sturen? Denk wel handig dat een 2e persoon ook de kennis heeft om dit te doen.

  • 15 mei 2023 om 22:45

    Kan het kloppen dat ik het knopje “foto’s uploaden” mis of zie ik iets over het hoofd? 🤷‍♂️

  • 15 mei 2023 om 23:06

    Klopt, denk ik. Als ik het album “Weserbergland Treffen 2023” zie mis ik al de beginfoto. Na aanklikken zie ik: “Oeps, er zijn nog geen foto’s gevonden.”

    Ik denk dat de programmeur ook een eerste foto moet plaatsen.  Als je andere albums aanklikt zie je nl wel “foto’s uploaden”. Komt goed, waarschijnlijk morgen.