• 8 april 2018 om 20:27

    Lijkt mij geen probleem, kunnen jullie beide dagen?

  • 8 april 2018 om 20:31

    Fijn ! enne: Ja, we kunnen beide dagen.  Dan maak ik nog snel ff een 660  uit de schuur/collectie “Fahrbereit” voor t circuit. (op de sleuteldag ???).

  • 8 april 2018 om 20:36

    Top, ik ga ervan uit dat alleen je zoon deelneemt, en jij zorgt voor de mooie foto’s Beide mag ook natuurlijk!

    Heydt, is het niks voor jouw. Echt goed te rijden op dit circuit, beetje stof van je AJP afschudden.

     

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren geleden door TheHunter.
  • 11 april 2018 om 17:07

    Misschien/waarschijnlijk  heb ik tegen die tijd weer een offroadbrommer

    Dan lijkt het mij leuk om mee te gaan (beide dagen).

    En anders kom ik even buurten zonder offroadbrommer.

  • 11 april 2018 om 20:20

    Afgelopen week contact gehad met Wilfried,  na overleg is besloten dat het de zaterdag 12 mei word.

    Voor deze datum heb ik nu de volgende deelnemers staan:

    Jonathan
    Rens s
    Grandia
    Luchthoofd
    Jouke
    Marlene
    Hessel
    Raymond
    Barbera (ovb)

    Mensen kunnen zich nog opgeven, eventueel toegevoegd aan de reserve lijst tot max 12.

  • 12 april 2018 om 11:06

    Dank voor de update Jona

  • 25 april 2018 om 16:29

    Ik ga het niet redden. (was die onder voorbehoud toch nog ergens goed voor)

    Zou je mij van de lijst af willen halen? Thanks!

  • 26 april 2018 om 23:17

    Ik ga  zaterdag 12 mei ook graag mee.

  • 27 april 2018 om 07:45

    Goed zo, Rolf ! Gezellig.

    @Jona… ik lees in de huisregels van t MX-circuit o.a. t volgende:

    De motor word uitsluiten geparkeerd op een milieu mat ( ook te koop in de kantine)

    Geldt dat ook voor ons?

    enne…
    Zowel de wedstrijden als de trainingen dient er te worden gereden met een transponder. Ook deze moet U laten registreren in de kantine.
    Laat ik nou geen transponder hebben…. 

  • 27 april 2018 om 08:54

    als de KTM (jawel… wie had dat verwacht) Duke 125 niet op weg naar zijn voertuigbeheersing-examen kapot was gegaan, was ie nu wel in de buurt geweest van een rij-diploma. Maar nu mag ie weer -tig weken wachten. Grrr… !!!

    YEAHHH… gisteren de herkansing op de gerepareerde Duke… Geslaagd voor zijn Voertuigbeheersing… Nu door naar de laatst horde… De VerkeersDeelname…

  • 27 april 2018 om 11:43

    Dit geweldige evenement staat nu ook in de Agenda! Hierin is alle info te vinden en kun je je nog even officieel aanmelden.

    Het wordt een mooie dag…

  • 29 april 2018 om 13:02

    Als je in de gelegenheid bent, neem dan stuk oud tapijt mee, van ongeveer 1 x 2 mtr.  Zal in de aankomende week extra navraag doen mbt eisen aan motor.  De vraag van de transponder neem ik dan ook gelijk mee.

    Het lijstje geupdate

    Jonathan
    Rens s
    Grandia
    Luchthoofd
    Jouke
    Marlene
    Hessel
    Raymond
    Joris
    Sjorss

    Reserve
    Floor

    Op dit moment sta je op de reserve lijst Floor, hou het topic in de gaten. Mogelijk wijzigt er nog wat in de samenstelling, mocht het zo blijven dat wil ik navragen of 1 extra echt een probleem is.

  • 30 april 2018 om 10:30

    Ik heb er eerder een dagje gereden en toen was er geen transponder of milieumat nodig. Was wel 5 jaar geleden denk ik.

  • 5 mei 2018 om 10:40

    Haal mij maar van de lijst.

    Ik heb nog geen leuke offroad motor kunnen vinden.

    Misschien kom ik wel even kijken.

     

    Overigens staan er nog maar 4 aanmeldingen in de agenda.

  • 5 mei 2018 om 13:12

    hier wordt ook nog gewerkt aan se XTZ. Hopen dat t lukt.
    en anders moet ik ook nog ff een alternatiefje verzinnen/uit de schuur trekken…

    Maar we gaan sowieso komen, hoor.  Mét een motor…