• 15 maart 2023 om 21:36

    Hoi,

    Ik ben aan het ontspullen en kom daarbij vele oude clubbladen tegen. Voor de nieuwe leden dat is iets met papier en (reis)verhalen dat in een frequentie van ongeveer 5x per jaar uit kwam.

    VRAAG: zijn alle oude clubbladen/nieuwe jaarboeken ook ergens digitaal beschikbaar?
    Zo ja dan hoor ik dat graag (en of ik ze mag ontvangen) en dan stel ik mijn oude clubbladen beschikbaar voor een verzamelaar.

     

  • 16 maart 2023 om 09:26

    In ieder geval heeft de secretaris van de club nog een digitale back up van alle clubbladen en jaarboeken. Misschien handig om met de secretaris af te stemmen welke jij nog hebt om na te gaan of de secretaris ook alles heeft.

  • 25 maart 2023 om 17:18

    Hoi, Ik ben aan het ontspullen en kom daarbij vele oude clubbladen tegen. Voor de nieuwe leden dat is iets met papier en (reis)verhalen dat in een frequentie van ongeveer 5x per jaar uit kwam. VRAAG: zijn alle oude clubbladen/nieuwe jaarboeken ook ergens digitaal beschikbaar? Zo ja dan hoor ik dat graag (en of ik ze mag ontvangen) en dan stel ik mijn oude clubbladen beschikbaar voor een verzamelaar.

    Wordt -digitaal- met je geregeld Olav.

  • 31 maart 2023 om 17:46

    Olav, ik heb je een PB gestuurd.

  • 1 april 2023 om 11:29

    Bedankt voor je reactie en sorry voor mijn langzame reactie, was even van de radar. Ziet goed uit om te kunnen ontspullen.

  • 16 april 2023 om 16:49

    Vandaag toegevoegd aan jaarboeken overzicht, de laatste 3 editie’s.