• 14 juni 2019 om 22:01

    Als nieuw lid zal ik mezelf even introduceren.

    Willem, 29 jr, geoloog maar inmiddels financieel consultant, getrouwd, pleegvader van een jongen van 4.

    In 2012 mn A gehaald en kwam er al snel achter dat mijn 1.93m toch niet zo goed op een 400cc naked paste. Toen een xtz750 in peterhansel kleurstelling gekocht van een liefhebber en ik was meteen verkocht.

    Na een paar jaar ongeveer alles op de suup te reizen, was de teller de 120k gepasseerd en naderde haar dertigste levensjaar. Betrouwbaarheid werd een dingetje, en  de tijd van onderweg naar kantoor op de ANWB wachten moest voorbij zijn. Met enige pijn in het hart verkocht ik de suup aan een andere enthousiasteling, en heb ik een xt660z tenere gekocht. Het kon eigenlijk niet anders dan een ten worden!

    Naast deze hele fijne eenpitter rijd ik af en toe op de mt07 van mijn vrouw, of op onze fz8n. Sinds ze afgelopen najaar ook haar A heeft behaald, en we over 2 weken verhuizen naar een huis met enorme garage, is het perfecte aantal motoren in ons bezit n+1 zonder twijfel.

    Ik zie er naar uit jullie te leren kennen hier!

     

     

    • Dit onderwerp is gewijzigd 4 jaren, 10 maanden geleden door Willemvu.
    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 14 juni 2019 om 22:36

    Welkom Willem,

    St750 ook gehad en nu nog xt660z die ik binnenkort ver ruil voor een Tenere 700 weer terug naar een twin. Allemaal heerlijke motoren. Tenere for ever.

    Tot binnenkort.

  • 15 juni 2019 om 22:27

    Leuk dat je ook voor de DTA gekozen hebt ?

    Hoop je op een van de volgende activiteiten te mogen ontmoeten, zie de Agenda.

    N.B. Op ons Treffen in september zijn sowieso ook partners welkom. Ook kan je haar een keer introduceren bij een andere activiteit. ?

    Frans

     

  • 15 juni 2019 om 23:32

    Hallo Willem,

    Welkom bij de club.

    Goed dat je die 400cc naked bike hebt ingeruild voor een Tenere. ? Veel beter!

    Groet Barbera

     

  • 18 juni 2019 om 14:58

    En zo heb je een excuus om vroegtijdig nieuwe bandjes te laten leggen… -_-‘

     

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.