• 22 maart 2020 om 12:24

    Omdat er na huidige informatie geen kans meer is, dat we over paasen na Texel kunnen om pinda te koopen.

    Is ieder deelneemer*in van het Weserberglandtreffen 2020 (hoopen dat de grensen tot dan weer open zijn) verplicht minimum een pot pinda meeteneemen.

    Als je niet langs de aldi komt, mag het ook calve zijn. In ieder geval met stukjes.

  • 22 maart 2020 om 16:04

    Lekker. Ik hoop dat het kan.

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 16 mei 2020 om 07:22

    Zo ik ga nu na bed. Na kilos vlees en liters bier binnen te werken. Het was weer een gezellige, interessante en belevende avond met me zelf aan het campvuur. Jammer geen pindakaas, maar ja je kan ook niet van alles, he.

  • 16 mei 2020 om 11:21

    Zo ik ga nu na bed. Na kilos vlees en liters bier binnen te werken. Het was weer een gezellige, interessante en belevende avond met me zelf aan het campvuur. Jammer geen pindakaas, maar ja je kan ook niet van alles, he.

    Sorry dat we vergeten waren je af te bellen Ekko.

    Gelukkig heb je er toch nog een leuke avond van weten te maken.

     

  • 16 mei 2020 om 15:29

    Geen probleem Raymond, jij had je ook al uitgeschreven had ik gezien.

    Jonathan, mag het fotomapje open? Ik heb me toch erg goed vermaakt vandag en wil er even een foto van plaatsen om jullie laaten meetegenieten.

  • 17 mei 2020 om 13:31

    Ik zet fotomapje online, maar krijgen we een herhaling bij de eerste week dat onze oosterburen de grens weer open gooien.

    Afgelopen vrijdag nu juist de ideale Westbergenlandtreffenmotor gekocht.

    Cagiva

  • 17 mei 2020 om 19:03

    Dankje Jonathan. Mooie CagivaSuzuki.

    Een herhaaling komt snel als mogelijk. Op moment mag maar een familie bij ons op bezoek. Denk dat het nog aardig tijd gaat duuren, tot dat het weer wat meer mag woorden. In Nordrhein-Westfalen zijn ze daar wat flexibler, wat privee betreft, zij Rainer. Maar dat is een paar kleine kilometertjes verderop.