• 25 oktober 2005 om 17:42

    Hallo, aan de linkerbedieningsunit zitten buiten de klaxonknop en de knipperlichtenschakelaar nog twee schakelaars.

    Bij mijn unit kunnen de beide schakelaars in twee standen staan.

    de linkerschakelaar kan van L naar H, het versterken of verzwakken van het grootlicht (pharelicht)

    de rechterschakelaar dient om het grootlicht (pharelicht) op (schakelaar naar boven) of af (schakelaar naar beneden) te zetten.

    Mijn vraag; is het de bedoeling dat het dimlicht en de lichtjes in de tellerset gaan branden bij het opzetten van het contact of als je de schakelaar naar boven zet (en je dus ook het grootlicht op zet)

    Ik ben bezig met het kabelboompje te leggen, maar ik kan het gewone dimlicht (waar je dus altijd mee rijdt) niet opzetten zonder dat het grootlicht brand.

    Dus; gaan de ‘dashboard’-lichtjes en het dimlicht branden als je het contact opzet of pas als je de rechtschakelaar naar boven zet (en dus ook het grootlicht opzet)

    Iemand een antwoord? Een tip? Alvast bedankt!

  • 25 oktober 2005 om 18:53

    Ik snap hem niet ???? :oops: :oops:

    Bij mij is de meest linker een 3 stander. uit ,po , aan en rechts hiervan een hi of low (groot of gedimt groot) Hij staat altijd gedimpt groot en dashboard brandt dan ook.

    Je kan even kijken op yahoo in het werkplaatshandboek.

    http://de.f2.pg.briefcase.yahoo.com/bc/chtoc6/lst?.dir=/Manuals&.view=l

  • 25 oktober 2005 om 19:38

    Mijn tenere is van 1985 (55w) en de unit is van een gewone xt600 denk ik.
    Zijn ze dan allemaal met 3 standen?

  • 26 oktober 2005 om 19:39

    Jij kijkt voor een Xt denk ik ?

    Ik keek vanuit een XTZ.