• 26 mei 2020 om 22:48

    Hallo,

    Bij deze wil ik mij graag even voorstellen. Sinds afgelopen vrijdag heb ik namelijk de extreem blije eigenaar van een Tenere 700 en sinds dit weekend direct lid van de DTA. Ik ben 36 jaar, woon in Utrecht en werk als manager bij  een communicatiebureau. Vroeger reed ik eerst een Honda Transalp en daarna een BMW 1200GS. Daarmee heb ik een aantal ritten naar de Eiffel,  de Alpen en Middenlandse Zee gemaakt. Die laatste heb ik bijna 10 jaar geleden verkocht omdat ik ging backpacken. Na die wereldreis viel mijn oog al snel op een Tenere XTZ 660. Maar het kwam er nooit van er een te kopen of uberhaupt een ritje erop te maken. Toen ik de eerste foto zag van de 700, zag ik direct mijn droom motor waarmee ik ooit de wereld over zou kunnen reizen. Nu heb ik eindelijk de stap gezet en heb ik de eerste meters kunnen maken afgelopen weekend en dat voelde zo bevrijdend. Stiekum ook een beetje jammer dat ik zolang gewacht had om weer op te stappen, maar de blijdschap overheerst en brede grijns deze hele week op mijn gezicht is daar het bewijs van :). Ik kijk ernaar uit binnenkort jullie tijdens wat ritjes met kleinere groepen, corona proof, te mogen ontmoeten. Als je meer van mij wilt weten dan hoor ik het graag. En hopelijk tot snel!

    Vriendelijke groet,

    Martijn Landman

  • 27 mei 2020 om 00:19

    Welkom Martijn.

    En die T700 zul je geen spijt van krijgen werkelijk een heerlijke motor.

  • 27 mei 2020 om 10:36

    Welkom Martijn.

    Ik rij nu nog op een XTZ660, ook een hele fijne motorfiets. Ik moet nog een tijdje sparen voor ik de T7 kan kopen.

  • 27 mei 2020 om 10:37

    Jan jij hebt toch een XT660Z ?

  • 27 mei 2020 om 19:57

    Hai Martijn,

    Welkom bij de club. Hopelijk toveren wij met regelmaat net zo’n glimlach op je gezicht als je nieuwe motor.

    Enjoy! En wie weet, tot ziens!

    Groet Barbera

  • 27 mei 2020 om 20:59

    Hoi Martijn,

    welkom ?, hier rond Utrecht zijn diverse leuke ritjes te maken. Coronavrij, mits je niet op het weekeinde gaat rijden ?

    frans (als je op mijn plaatje links klikt zie je mijn adresgegevens)