• 21 augustus 2019 om 18:19

    Dag allen, Sinds vandaag lid van deze club. Voorheen oa een XTZ660 en een TT600R gehad. Recent mijn R1200GS en G650X Challange verkocht om de nieuwe Tenere aan te schaffen. Moet nog geleverd worden.

    Voor woon/werk nog een F650 Funduro.

    Kom uit Castricum. Voorheen geregeld allroad ritjes in NL en Be gereden, laatste jaar te weinig van gekomen.

    O ja, tevens actief op het BMW GS forum, oa als mod aldaar.

     

  • 22 augustus 2019 om 09:14

    Hi Jonne,

     

    Welkom. Jaaah, die tt600r heb ik nog overgenomen en Marokko , Pyreneeën, OER en heel veel ritjes mee gedaan, toen was die wel op. Alle BMW’s verkocht? Je keek zo verlekkerd naar mijn F800GS  .

     

    groet, Norbert

  • 22 augustus 2019 om 11:23

    Welkom Jonne,,

    Goede Keus die T 7, heb er een leuke proefrit mee gehad..

    Mocht je nog ergens een paar wielen, blok en stuur hebben..

    JE kunt nog mee met de TET zuid noord rit.. ( wel in eigen tent ) OF alleen de Zaterdag / Zondag.  Kun je mooi kennismaken. Het bier staat koud op de zaterdagavond.

  • 22 augustus 2019 om 23:16

    Wat de nieuwe Tenere 700 al niet te weeg brengt.

    Zeker een goede keuze gemaakt ik hoop dat je niet lang hoeft te wachten om er op te kunnen rijden.

    Voor ons was het 3 jaar, maar zeker het wachten waard.

    Welkom.

  • 23 augustus 2019 om 13:30

    Gisteren telefoontje van de dealer dat de motor vandaag opgehaald kon worden ipv in november. Vervelend

     

  • 23 augustus 2019 om 17:36

    Gefeliciteerd en met accessoires zie ik, bij mij pas in september vandaag 1000+ km beurt en boven 1600 km nu dus volledig ingereden.