• 1 januari 2024 om 16:14

    <p style=”text-align: left;”>Hallo allemaal!
    Sinds enkele weken mag ik mij lid noemen van onze club.
    Ik luister naar de naam Simon en woon samen met Laura en onze 4 dochters het hoge noorden, Leeuwarden. Op 25 december jl. mocht ik 41 kaarsjes uitblazen; toch altijd een dingetje 😬. Ik rij nu ongeveer 16 jaar motor. Gestart als jonge jongen op een racer (yzf 750r) en vervolgens via een Harley Davidson toch weer over te stappen naar een Yamaha. Na een proefrit bij Gebben motoren op een Tenere had ik direct het virus te pakken. Op de terugreis van Gebben naar huis  heb ik Gebben gebeld dat ik graag een Tenere wilde bestellen.
    Na een korte periode van 6 weken kon ik hem ophalen, super gaaf mijn eerste nieuwe motor!
    Inmiddels rij ik hier alweer 3 jaren mee rond en staat de teller op ongeveer 20000 km. Ik hoop dit jaar samen met jullie ook wat ritten te doen en jullie op deze manier te leren kennen.

    nou altijd lastig zo voorstellen, ik zou zeggen tot in de toekomst en mochten jullie nog vragen hebben, voel je vrij deze te  stellen.

    </p>
    Groet Simon en nog de beste wensen voor 2024.
    Bijlage; foto van mijzelf en de the bike!

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 2 januari 2024 om 16:39

    Hoi Simon,

    Welkom bij de club!

    Dat je niet kon wachten met bestellen van je Tenere tot je thuis was zegt wel genoeg, goede keuze dus.
    Misschien tot ziens bij de komende alv op de 13e.

    Groet, Frank
    (secretaris)

     

  • 6 januari 2024 om 23:29

    welkom bij de club simon