• 23 november 2005 om 11:06

    hallo, is het mogelijk om op een xt600 type 43 f een 34l tank en zadel te monteren?
    Zijn er nog verschillen tussen die twee types, buiten de oliekoeler die de 43f niet heeft.
    bedankt,
    jelle

  • 23 november 2005 om 11:47

    dan kan het best. vraag Jan Radstake. Hij heeft het kunstje al eens geflikt of laten flikken…. Je zult wel een beetje moeten (laten) lassen!

    groet!

    jasper

  • 23 november 2005 om 11:52

    Heeft iemand zijn emailadres?

  • 24 november 2005 om 07:33

    Jan had volgens mij een Acerbistank op zijn XT600e.
    Maar op een luchtgekoelde fiets past volgens mij alles. Gewoon even de juiste bevestigingsdingen kopen/maken.
    Rans heeft een DR650 met Acerbistank en XTZ750zadel en Hondakoplampunit en …..

  • 24 november 2005 om 10:28

    jan heeft ooit -nadat ie geprobeerd heeft een brandweerwagen van de weg te drukken- een 34L tank op een xt frame gebakken. En ik weet het zeker, omdat ik nadien de trotse eigenaar van t gebakje ben geweest…

  • 24 november 2005 om 20:13

    Twas wel een bijzonder gebakje Jasper . Om even antwoord te geven op de vragensteller of, zoals dat in forum jargon heet, topicstarter Ik heb ooit iets gekocht wat op een Tenere leek maar het niet was. Het was idd een xt600 met alleen kick. Het las of bakwerk was door iemand anders gedaan. De tenere tank paste gewoon op het bakwerk. Het enige wat ik gedaan heb is alle onderdelen overzetten op het XT frame met bakwerk.

    Maw als jij van een xt600 een tenere (34L) wil maken is enig laswerk nodig .