• 20 augustus 2023 om 13:45

    Aangezien we al een tijdje niets meer van Tini Huibers hadden gehoord heb ik de vraag gesteld op het forum of iemand nog iets van hem had gehoord. Ik krijg nu van Raymond het trieste nieuws dat Tini Huibers in 2021 al overleden is. Tini behoorde tot de oud gediende van de DTA. Hij kwam altijd op het treffen met zijn super Tenere. Het is triest dat we zo laat achter het overlijden van Tini Huibers komen.

    https://mtchelm-op.nl/foto-galerij/index

     

    • Dit onderwerp is gewijzigd 8 maanden, 1 week geleden door JANRAD.
  • 20 augustus 2023 om 19:11

    Tjeetje, Tini was altijd een vast gezicht op het jaarlijks treffen. Een mooie vent….

  • 20 augustus 2023 om 20:04

    Nov.21…jeetje. Bijna twee jaaren geleden en ik schrik er nog van. Weet nog hoe hij op het eerste of tweede Weserberglandtreffen plotselings op zijn stoeltje midden in mijn tuin zat. Juri zei toen compleet verbaasd: “Papa, da sitzt ein Mann in unserem Garten”

  • 20 augustus 2023 om 20:40

    Triest nieuws, zijn naam is laatst nog wel paar keer gevallen. Laatste keer met hem gesproken bij Luxemburg-uitje, toen was hij dacht ik met een tracer 900. Hij gooide toen zijn hele tent in de container….

     

  • 21 augustus 2023 om 09:39

    Ik miste hem al op het treffen de laatste paar keer maar helemaal niet aan gedacht verder. Zijn wel meer DTAers die ff uit beeld zijn en daarna weer op komen duiken. Hij was een aparte verschijning. RIP Tini.

  • 21 augustus 2023 om 20:19

    Triest nieuws en mag je het wel nieuws noemen nu het alweer maanden geleden is.  Was ook midden in Corona denk ik zo.
    Markante vent met altijd een fraaie eigen mening.  Ik ga hem missen, in zijn klapstoel, krant op schoot en heel veel Brabants commentaar. RIP Tini

  • 23 augustus 2023 om 20:48

    Tini was al lid op de oprichtingsvergadering in 1987, dus een echt oud gediende. Dat is te zien in de ledenlijsten van de oudste DTA Magazines 1 en 2.
    Bovendien was Tini ook in leeftijd één van de oudste leden!

    Hij kwam nog regelmatig naar diverse DTA activiteiten, een aimabel en markant figuur.
    We zullen Tini missen. Het is niet anders.

  • 24 augustus 2023 om 13:49

    Ajaj wat een vervelend bericht. Brabantse Tini, Yamaha man in hart en nieren.  Dutch TT-ganger en gek op dikke vette (amerikaanse) auto’s. Een leven lang gewerkt bij Philips. Droogkloot met humor en hij kon lekker mopperen vanuit zijn altijd rustige houding. Gek op een biertje en trouw aan het treffen.

    Wat jammer dat we niet onze waardering voor hem hebben kunnen uiten bij een afscheid. Op deze manier in de DTA omgeving dan maar: Bedankt Tini!

  • 25 augustus 2023 om 11:26

    Tini was een markant lid binnen onze club.Eigenzinnig en altijd klaar om zijn eigen mening te ventileren.Een mening waar zelden een speld tussen te krijgen was.
    Zo miste hij zelden of nooit de jaarvergadering; een bijeenkomst die zeer geschikt was om zijn one-liners een podium te geven.
    Tini zal een flink gat achterlaten in ons ledenbestand.Zonder Tini zal het nooit meer hetzelfde zijn.
    Tini, bedankt voor je aanwezigheid.

  • 27 augustus 2023 om 22:45

    Voor zover het nog van belang is, dit is wat ik nu weet van Tini’s overlijden.

     

    Hallo Jan,

    Wij, van senioren motorclub MTC Helm-Op, kennen Tini Huibers eigenlijk alleen van het motorrijden. Tini was enigszins introvert en dat is misschien ook wel de reden dat hij het nooit over zijn gezondheid heeft gehad.
    Tijdens de uitvaartdienst (crematie) werd verteld dat Tini in een supermarkt onwel was geworden en in elkaar gezakt, daarop is hij in het ziekenhuis beland en werd vastgesteld dat hij ongeneeslijk ziek was.
    Dat heeft hij niet met ons gedeeld en de boodschap van zijn overlijden (22 november 2021) hebben wij gekregen via Koos Middeljans van senioren motorclub Mc-Top (waarvan Tini ook lid was) heeft ons dan ook verrast.
    Op onze website https://mtchelm-op.nl/ staat een in memoriam van Tini. Er zijn ons in dat jaar drie leden ontvallen.
    Ik hoop dat je hiermee wat wijzer bent geworden.

    Met Vriendelijke groet,
    Clemens Beune
    Secretaris MTC Helm-OP

    —– Oorspronkelijk bericht ——-
    Hartelijke groet,

    Clemens Beune
    Secretaris MTC Helm-Op

  • 28 augustus 2023 om 14:21

    Bedankt Jan, dat maakt het allemaal wat duidelijker.
    Het is wel fijn om te weten dat Tini geen ernstig ongeluk gehad heeft.
    Gerbrant heeft (nav. storneren contributie) nog zijn best gedaan om informatie te krijgen, maar geen gehoor op mail en telefoon..veel meer kun je als bestuur niet doen en is het verder aan familie/kennissen om ons te informeren, maar weet uit ervaring dat er in zo’n situatie wel eens iets of iemand vergeten wordt, soms loopt het zo.

    • Deze reactie is gewijzigd 8 maanden geleden door Frank.