• 7 juli 2020 om 07:46

    1. Volgende week wordt het beter weer. Mijn plan is om dan de TET route in Belgie en mogelijk een stuk Frankrijk te gaan rijden. Geen racetempo. Geen stress. Only Tenere’s. Zijn er nog liefhebbers?
    • Dit onderwerp is gewijzigd 3 jaren, 9 maanden geleden door josvandecross.
  • 8 juli 2020 om 08:38

    Met ons groepje afgelopen weekend een stuk van de TET in Belgie gereden. Schitterende routes en echt een aanrader. Met ruim 600 km is het een lange rit en dan moet er niets tegen zitten in het weekend. Dat was bij ons wel het geval en deze editie van de TET gaat daarom de boeken in als Tegenslag En Trauma’s. In september gaan we in de herkansing…………..

  • 8 juli 2020 om 10:00

    We hebben toch ondanks alles even flink van de Belgische TET kunnen proeven en het was absoluut super lekker. Ik heb me alleen net aangemeld voor het Limburg weekend dus komende week kan niet lukken. Misschien met wat mensen eind juli begin augustus nog iets doen ?

  • 8 juli 2020 om 14:03

    Jammer Jos, gaat bij mij ook niet lukken. Heb geen tenere.

  • 8 juli 2020 om 22:44

    Hoi Jan; we kunnen ook aan de kust beginnen, dan richting zuid Nederland en eindigen op het Limburg weekend. 2 leuke evenemevenementen achter elkaar. Bovendien kunnen we dan jou ervaring op de Belgische TET gebruiken toch?

  • 10 juli 2020 om 09:39

    Hoi Jos, ik wil hem graag nog een keer helemaal doen maar ik zit komende week een beetje met allerlei familie perikelen dus gaat even niet lukken. Misschien iets verder in juli.

  • 16 juli 2020 om 18:58

    Ik heb de belgische TET net gereden. Prima te doen. West zijde wel veel asfalt  Nu op de franse TET nabij Amiens. Tot nu  leuk en afwisselend. Wel natte pistes.