• 29 september 2022 om 20:24

    Wij hebben de onderstaande post gekregen. Zijn er leden die hier aan mee willen werken?.

    Beste DTA,

    Als freelance journalist/fotograaf werk ik momenteel aan het realiseren van een derde editie van het Chromeburner Magazine. Dit tijdschrift wordt ieder jaar uitgegeven voor haar klanten. Daarnaast versturen ze het magazine mee met zowel KicXstart als MotoPlus. Aangezien zij Dakarrijder Mirjam Pol sponsoren, willen we graag ook een artikel met een Dakar-sausje plaatsen. Ditmaal hadden we het idee om enkele Dakar gerelateerde motoren bij elkaar te brengen, waaronder ook de XT600Z Ténéré, om een soort van vergelijk op te stellen. De kans is aanwezig dat we dan Mirjam vragen om eens te proeven aan deze machines. De vraag is, zijn er wellicht leden bij de DTA die interesse hebben om aan dit verhaal mee te werken? De details kunnen we uiteraard per telefoon even bespreken, aangezien mijn maximaal aantal karakters bijna bereikt is. Hopelijk kunnen jullie zsm contact met me opnemen. Alvast bedankt voor een reactie. Met vriendelijke groet, …………..

     

     

     

     

     

  • 30 september 2022 om 00:32

    Ja wil ik. De roots van onze club in leven houden. DTA en de Media?

    Lijkt me leuk Miriam (weer) te ontmoeten.

    Jammer dan…..

    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 6 maanden geleden door josvandecross.
  • 30 september 2022 om 09:12

    Krijg net een bericht van hem dat hij al voorzien is maar misschien als hij in de toekomst weer wat heeft, zal hij weer contact met ons opnemen.

    Bij deze slotje op onderwerp.