• 24 januari 2024 om 21:18

    Ik ben voor mijn 2011 xt660z op zoek naar een net setje kunststof zijkappen (op de tank, grijs). Heeft iemand toevallig wat liggen of tips?

    • Dit onderwerp is gewijzigd 3 maanden geleden door voorstad.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 3 maanden geleden door voorstad.
  • 25 januari 2024 om 13:35

    Deze vraag komt me bekend voor….. wil je ons nu vertellen dat je een heel jaar met beschadigde kapjes hebt rondgereden?!?

  • 25 januari 2024 om 13:42

    Ja, ik heb ze geprobeerd te lijmen, en daarmee ben ik 6532km rondgereden (rondje Zuid Oost Europa: https://pixelfed.eu/voorstad). Maar de kou heeft de reparatie ongedaan gemaakt, en beide kanten zijn ze aardig ingescheurd. Dus dacht ik: ‘kom, de rest ziet er zo netjes uit, laat ik nieuwe kapjes bestellen’. Zegt de dealer doodleuk dat ze niet meer leverbaar zijn. Dus vandaar de vraag opnieuw hier…

    *update*

    Ondertussen de tip op motor-forum gekregen dat de zwarte variant wel nog te vinden was, typenummers 11DF137W10 en 11DF137X10. Dus deze zijn onderweg

     

     

    • Deze reactie is gewijzigd 3 maanden geleden door voorstad.
  • 25 januari 2024 om 15:40

    Ah dat klinkt goed!
    Ik heb ze destijds expres zwart gemaakt (met fohn), stond prima.

    Mooi dat het opgelost is.

  • 25 januari 2024 om 21:35

    Met de fohn? Verklaar u nader!?

  • 26 januari 2024 om 20:22

    Wanneer je met een goede föhn (lichte verfbrander) stukje voor stukje over het grijze kunststof gaat, wordt het vanzelf zwart(er). Werkt ook prima op verweerde bumpers en stootlijsten en andere plastics. Voor echt zwart moet je het spuiten. De kappen van de laatste bouwjaren zijn trouwens al bijna zwart.

  • 29 januari 2024 om 09:39

    Bij Perfect-fairings in Griekenland kan je ze kopen, echte neppers, mooi wit, € 116 per paar.

    Ze hebben ook een kuip voor de XTZ660, ook nep, wit, € 112