• 27 juni 2016 om 11:07

    Gents,

    Sinds een maand ben ik trotste bezitter van een Tenere Ik ben van plan aan de off road weekends mee te doen. Ik heb een IJsland trip voor 2017 op mijn wensenlijst staan. Wie weet zijn er meer DTA leden die hier ook over aan het nadenken zijn…

  • 27 juni 2016 om 12:47

    Gents,

    Sinds een maand ben ik trotste bezitter van een Tenere Ik ben van plan aan de off road weekends mee te doen. Ik heb een IJsland trip voor 2017 op mijn wensenlijst staan. Wie weet zijn er meer DTA leden die hier ook over aan het nadenken zijn…

    Weescht welkom.

    Gaaf, IJsland. Heb je al concrete plannen?

  • 27 juni 2016 om 16:19

    welkom bij de club. het is altijd leuk om te zien dat er weer nieuwe avonturiers bij komen

  • 27 juni 2016 om 16:58

    Nee, nog geen concrete plannen maar staat bovenaan mij “bucketlist”. Ik zag laatst schitterende trip op you tube (“Yamaha Tenere” + “Iceland”) en ben helemaal om. Maar voordat ik ga moet ik eerst meer off road ervaring opdoen en tegelijkertijd nog wat verder modificeren aan de Tenere. Banden reeds opgelost: Ik had jaren geleden altijd banden issue met mijn BMW GS. Metzler enduro goed voor de weg maar te wenig grip voor bv op het strand rijden. Noppenbanden goed off road maar te weinig grip op asfalt. Ik heb er nu Heidenau enduro banden opzitten en tot mijn verbazing kan ik er mee door over de cross baan bij Ijmuiden en rijdt ook nog eens prima op asfalt. Rij hoogte aangepast: Tenere is verlaagd (was echt veel te hoog). GPS: Garmin Montana. Kofferset ben ik nog niet uit. Ik denk klein model alu koffers van Touratech maar daar ben ik nog niet uit. Ik zal wel een wat posten op forum en vragen wat andere gebruikers voor ervaringen hebben met de verschillende merken.

  • 28 juni 2016 om 16:07

    Welkom bij de club Maurits

  • 30 juni 2016 om 17:21

    Welkom bij de club

  • 13 juli 2016 om 22:16

    Hallo Allemaal!

    Ik ben Coen 27 en kom uit de stad Groningen!
    Mag mezelf de trotse eigenaar noemen van een XT660Z Tenere uit 2009, XT660R en een mooie oude XT500. Jullie zullen mij daarom vaker op de motor vinden dan op het forum. Maar des al niet te min kan ik me nu al verheugen jullie allen te ontmoeten op de een van de geweldige evenementen.

  • 14 juli 2016 om 01:35

    Hee, een Groninger.

    Weescht welkom.

  • 14 juli 2016 om 12:53

    Welkom bij de Tenere club!!