• 15 november 2023 om 20:12

    Hoi! Mijn naam is Jan Bakker 65 jaar. Sinds 4 jaar rijd ik met de T7 met veel plezier, on- en offroad in binnen- en buitenland. Ben ondernemer en heb samen met mijn vrouw het bedrijf Basic Safety Veiligheidsopleidingen.Wij verzorgen o.a. BHV EHBO Brandweeropleidingen, enz enz.. Getrouwd met Judith (ook motorrijdster) en met 1 hond. Voormalig brandweerman & verpleegkundige die sinds 2004 ingeschreven staat bij de KVK. Ga een paar keer per jaar mee met Dutchdakar.nl (Arjan Brouwer) en heb daardoor veel leuke en enthousiaste rijders ontmoet. Mijn T7 is inmiddels helemaal omgebouwd met alle denkbare aanpassingen en accessoires. Mocht je wat willen weten, vraag gerust!

    Met vriendelijke groeten, Jan

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 16 november 2023 om 13:49

    Hoi Jan,

    Welkom namens het bestuur.

    Lekker aan het avonturen zo te lezen, er zijn hier nog een aantal ‘woestijngangers’ waar je ongetwijfeld ervaringen mee kunt delen.
    Je hebt net de Bultenrit gemist, was aardig bij jou in de buurt.
    De 25e gaan we een crossbaan op, even afwachten of de komende nattigheid geen roet in het eten gooit..
    Mocht je mee willen, geef je op in de agenda (wel even inloggen) het kan nog tot de 18e.

    Je zult gemerkt hebben dat de site soms wat traag werkt, hier gaan we binnenkort naar laten kijken.

    Mocht je vragen hebben.. stel ze gerust op het forum, er is altijd wel iemand die kan antwoorden.

    Tot ziens op een van de volgende evenementen.

    Frank
    (secretaris)

     

  • 18 november 2023 om 12:52

    Leuk dat je bent aangesloten Jan!

    Gaanwenogwatleuksdoen?