• 9 juli 2023 om 18:00

    Hallo ik ben Jeffrey Hartjes.

     

    Ik woon samen met mijn vrouw en zoontje In stevensbeek.

    En ik werk als monteur bij een farmaceutisch bedrijf.

    Ik heb nu een yamaha over genomen van een goede vriend van mij. De meeste van jullie zullen de motor wel kennen. Of een keer gezien hebben.

    Ik heb voorheen een xt660z gehad waarmee ik off road reed. Deze heb ik verkocht toen ik hoorde dat mijn goede vriend nog maar een paar weken had.

    Nu heb ik zijn T7 over genomen en hoop ik hier mensen te ontmoeten die samen met mij willen rijden on of off road.

     

    Groetjes, jeffrey

  • 10 juli 2023 om 12:17

    Hoi Jeffrey, welkom, wat mooi dat je de motor hebt kunnen overnemen! Ik stel voor om binnenkort samen eens een ronde te doen, ik zag dat je ook uit Brabant komt. Je kan mijn contacten via de contactgegevens in het ledenbestand.

  • 10 juli 2023 om 22:32

    Ja hoor gezellig kunnen wel een keer afspreken om te rijden.

  • 11 juli 2023 om 13:08

    Hoi Jeffrey,

    Welkom namens het bestuur.

    Het eerste contact is al gelegd zie ik
    De xt660z was leuk en de T7 is dat ook, de manier waarop is wat minder leuk lees ik..

    Surf even door de agenda (eerst inloggen), hier kun je je aanmelden voor een van de aankomende evenementen, bijv. de stadsrally op 20 augustus óf ons jaarlijks treffen in het weekend van 15 t/m 17 september. Gezellig als je er bij kunt zijn.

    Mocht de site soms wat traag reageren, hier wordt aan gewerkt.

    Groet,
    Frank
    (secretaris)

    • Deze reactie is gewijzigd 10 maanden geleden door Frank.
  • 11 juli 2023 om 23:11

    20 aug ben ik helaas verhinderd.

     

    Maar het treffen lijkt me wel leuk om er heen te gaan.

    Wat zou ik dan zelf mee moeten nemen als ik daar heen ga?

  • 12 juli 2023 om 12:26

    20 aug ben ik helaas verhinderd. Maar het treffen lijkt me wel leuk om er heen te gaan. Wat zou ik dan zelf mee moeten nemen als ik daar heen ga?

    Neem een tentje (+ slaapspullen), een tandenborstel en evt. bestek mee en je bent eigenlijk voldoende voorzien. We vragen ter plekke een kleine bijdrage voor de bbq en camping, de grote kosten worden door de club betaald. Leden met een goed humeur worden overal voorgetrokken, dus…

    Ga even naar het evenement in de agenda (inloggen), daar staan meer gegevens mbt. voorkeuren etc. en kun je ook even naar de campingsite surfen om een idee te krijgen van de locatie.

    Tot ziens op het treffen!

     

  • 13 juli 2023 om 22:25

    Dankje wel dat komt zeker goed

  • 16 juli 2023 om 15:29

    Welkom, wie weet tot bij het treffen.

  • 20 juli 2023 om 19:58

    Welkom bij de club jeffrey.

    Heftig verhaal, maar wel weer mooi dat je zo jullie  hobby voort kan zetten