• 17 december 2005 om 11:04

    NU ben ik van plan een droogtrommel te kopen maar ik heb daar niet zoveel verstand van. Kan iemand mij adviseren?

    Is dit een goeie?

  • 17 december 2005 om 13:37

    Dat ligt eraan wat je precies wilt drogen…….

  • 17 december 2005 om 14:43

    Mijn onderbroeken, je weet wel die dingen die jij altijd verbrand.

  • 18 december 2005 om 14:53

    Race-strepen moet je ook altijd eerst wassen Jan en niet in-drogen anders worden het nl Drek-race strepen… Als het niet lukt kan je ze altijd eens proberen in de broodrooster, daar krijg je mooie rechte streepjes van.

  • 19 december 2005 om 18:48

    Jan, pas op je bent aan het aftakelen. Je off-road gebruik je niet meer voor off-road en nu ga je op dit forum een discussie aan over DROOGTROMMELS???? Jan, als je stuk zit laat het ons weten want wij als rechtgeaarde DTA-ers zullen een vriend niet in de steek laten als hij hulp nodig heeft.
    Jan, laat je redden nu het nog niet te laat is….!

  • 20 december 2005 om 10:16

    Jan, pas op je bent aan het aftakelen. Je off-road gebruik je niet meer voor off-road en nu ga je op dit forum een discussie aan over DROOGTROMMELS???? Jan, als je stuk zit laat het ons weten want wij als rechtgeaarde DTA-ers zullen een vriend niet in de steek laten als hij hulp nodig heeft.
    Jan, laat je redden nu het nog niet te laat is….!

    Sorry hoor maar als ik iets plaats over een door mij aangeschafte 1VJ wordt dat weggehaald dus begin ik maar over droogtrommels. Dus welke trommel adviseer je nu bultenman

  • 20 december 2005 om 17:19

    Waar was die 1VJ dan afgelopen weekeinde?

  • 21 december 2005 om 21:41

    Uh…Jan ga je weer op reis ? Of komt er binnenkort bezoek uit verweggiestan, eentje van de andere sexe.
    Een droogtrommel ? Ja, zo te zien doet ie het goed. Zit er een stekker aan ?
    De vrouw van de scheidsrechter heeft het fluitje opgepakt.
    -Een fluitje-(?)
    Jammer allemaal.
    Prettige ‘feest’ dagen iedereen.

  • 21 december 2005 om 23:22

    Waar was die 1VJ dan afgelopen weekeinde?

    moest nog een nieuwe accu in en die “route” is er volgend jaar ook nog of gaan ze daar asfalteren?

  • 22 december 2005 om 09:35

    Maakt niet zoveel uit of ze het asfalteren, daar leek het nu ook al op eigenlijk.

  • 22 december 2005 om 18:11

    Jij bent zeker weer de hele nacht blijven zitten??

  • 22 december 2005 om 21:24

    Uh…Jan ga je weer op reis ? Of komt er binnenkort bezoek uit verweggiestan, eentje van de andere sexe.
    Een droogtrommel ? Ja, zo te zien doet ie het goed. Zit er een stekker aan ?
    De vrouw van de scheidsrechter heeft het fluitje opgepakt.
    -Een fluitje-(?)
    Jammer allemaal.
    Prettige ‘feest’ dagen iedereen.

    Ja ons sms contact is een beetje verwaterd, ik wist ook geen verhalen meer. Ik heb overigens in plaats van een droogtrommel de motor van Marion maar gekocht. Je weet wel de Ténéré waar jij en jeroen zoveel aan gesleuteld hebben. Ik moet er nog een paar dingentjes aan doen en dan moet ie modderklaar gemaakt worden (vette noppen dus). Ha dat wordt nog lachen volgend jaar.

  • 22 december 2005 om 21:25

    Maakt niet zoveel uit of ze het asfalteren, daar leek het nu ook al op eigenlijk.

    Was wel flink gestrooid hoorde ik :roll: