• 17 maart 2021 om 07:25

    Ja zie, dat komt, gisteren een lang stuk getikt hier en op verzenden gedrukt, maar geen nieuw topic. Daar ging iets mis!

  • 17 maart 2021 om 07:26

    ja dus..curieus, maar het ligt ongetwijfeld aan mij ;p

  • 17 maart 2021 om 12:48

    nee hoor, ik wilde mijn werkzaamheden aan de XTZ hier ook delen maar door verdwijnen van tekst en foto’s heb ik er vanaf gezien.

    Er is ook wel een topic over forum problemen.

  • 17 maart 2021 om 15:08

    ja dus..curieus, maar het ligt ongetwijfeld aan mij ;p

    Nee hoor, ligt niet (perse) aan jou.
    Dit is idd. al veel vaker gemeld, soms werkt het prima, soms ook niet.
    Ik denk dat de contributie binnenkort maar eens omhoog moet.

    Misschien moeten we alles van vóór 2019 (van de de website) verwijderen en elders opslaan, zodat je daar alleen op aanvraag nog naar terug kunt.
    Wie weet draait alles dan weer (wat sneller).

    Ik zie zelfs nog een bericht van Rens. S uit 2005..

  • 18 maart 2021 om 07:15

    Het is hier net als in een klooster, niet teveel zeggen.

  • 18 maart 2021 om 10:12

    Helder verhaal! Ik probeer t eens zonder fotos :p

  • 18 maart 2021 om 14:11

    Beter type je je verhaal ergens in een ander bestand en knip en plak je het naar dta.

    Foto`s toevoegen kan je beter in een volgende post doen zodat je 1e post blijft staan.

    Ben dit probleem al diverse keren tegen gekomen en idd denk je dan al snel van ….laat maar…

    Succes

  • 18 maart 2021 om 16:53

    Dat is de oplossing! ik heb de foto’s die ik erbij wilde plaatsen eronder gezet, hoera

  • 8 mei 2021 om 16:56

     

    Wat klopt er niet?

     

    trankilo dan maar………

  • 8 mei 2021 om 22:28

    Wat klopt er niet? trankilo dan maar………

    nieuwe aangemaakt en reacties 2021 verplaatst in nieuwe topic .

  • 8 mei 2021 om 23:20

    Nieuwe??

     

    Iggy heeft 3 dagen en 9 uren geleden een reactie gegeven in zijn topic.

    Waar is die reactie in:

    “Richting river kwai op een vauto brommer.?

  • 9 mei 2021 om 06:53

    Nieuwe?? Iggy heeft 3 dagen en 9 uren geleden een reactie gegeven in zijn topic. Waar is die reactie in: “Richting river kwai op een vauto brommer.?

    Ik dacht dat je over het deel van Ekko had. Maar dat spook bericht van Iggy daar heb ik geen idéé van, misschien door de douane tegen gehouden en zit het bericht 5 dagen in quarantaine.

    Update: opgelost.

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 11 maanden geleden door Philip.
  • 16 juni 2021 om 20:21

    Beter type je je verhaal ergens in een ander bestand en knip en plak je het naar dta. Foto`s toevoegen kan je beter in een volgende post doen zodat je 1e post blijft staan. Ben dit probleem al diverse keren tegen gekomen en idd denk je dan al snel van ….laat maar… Succes

     

    Precies, ik kom hier nog zelden omdat ik me loop te eregeren aan het gebruik van de site.

     

    Zou andersom moeten zijn.

  • 17 juni 2021 om 13:39

    @Kibbe; Zou andersom moeten zijn…

    Dat de site zich aan jouw gebruik moet eregeren is toch ook niet goed..

  • 18 juni 2021 om 10:20

    Tijdens (of eigenlijk vlak na )de ALV hebben Frank en ik het er met @TheHunter over gehad. Een van de voordelen van deze website/forum combinatie is dat alles tezamen is. Maar ik ben het met jullie eens dat het forum niet lekker werkt zo.

    Wellicht kunnen we kijken of we een phpBB forum kunnen opzetten. Dit is een forum format wat veel gebruikt wordt en wat wellicht wat makkelijker in gebruik is.

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 10 maanden geleden door Bowler.
    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 10 maanden geleden door Bowler.
    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 10 maanden geleden door Bowler.