• 31 oktober 2005 om 08:16

    Hebben we Ferry al -via het Forum- bedankt voor de zeeeeer prettige dag van gisteren? Mannen wat was het mooi. Alleen een beetje jammer van het weer. ;-)) Verder -als altijd- perfecte organisatie en optimale sfeer!

    Ferry: bij deze nog eens een extra pluim in je … uitlaat…. Volgend jaar weer?

    p.s. ik heb al wat fotootjes geplaatst op de niewe DTA-site.

  • 31 oktober 2005 om 08:43

    Hij was inderdaad Ferry good Ferry :wink:. Paul, na mijn 95 octaan aderlating voor jou trouwe ros, ben ik op mijn laatste druppletje naar “huis” gekluund. Ik begrijp dat de posse mij is komen zoeken (ik had natuurlijk moeten blijven staan op het laatst bekende punt…) maar mijn Bridgetones sporen waren niet meer terug te vinden tussen de T63’s. Gelukkig had ik steunzolen aan waardoor mijn platvoeten alsnog goed gecamoufleerd waren. Heb me daarna nog even aangesloten bij de Zuid Hollandse bende, waar Fred zijn buitengewone talent voor eten heeft gedemonstreerd. Die lintworm Fred daar moet je toch eens proberen van af te komen jongen: vooral in de woestijn willen die nog wel eens vreemdgaan. Bedankt Chief Ferry, twas een lekker daggie. Houdoe from Brabant.

  • 31 oktober 2005 om 10:14

    Mijn eerste en zeker niet mijn laatste bultenrit, wat een feest om weer eens te raggen met mijn motor! Het was al zooo lang terug! Tevens heb ik heel wat foto’s weten te maken en ze zijn zeer geslaagd. Te route was geweldig, alleen de rit terug was een uitputtingsslag. 3 dikke files en een omleiding in amsterdam.

    Uit eindelijk kwam ik om half negen thuis om warm omhaalt te worden door mijn laura dit al in een duster zat!!! Dus toch nog een zeer geslaagd einde van mijn dag!

    Paul.

  • 31 oktober 2005 om 11:45

    Paul wil je zeggen dat Laura meer on het stof zat dan jij: da’s een mooie verjaardag!!? Happy Birthday voor Laura nog. Hoewel geen file naar Brabant (met uitzondering van het toetje van Fred: aambeien bavawa :oops:) was ik ook pas om 21:30 thuis. Tzal wel het Roadbook van Locatienet.nl zijn geweest. Houdoe from Brabant, tot de volgende rit.

  • 31 oktober 2005 om 21:29

    Vuile bofferds, lekker vroeg thuis!
    Ik kwam pas om 00.25 aankakken na eerst het hele spul van de voertuigen gescheiden te hebben en toen een duistere TT naar huis gebracht te hebben op de pickup en toen mijn eigen lieve schat de 660 gehaald te hebben en liefdevol in de schuur gezet te hebben.

  • 31 oktober 2005 om 22:29

    Woow Fred, je hebt toch nog wel een woestijn-verhaaltje voor gelezen voor de 660 en nog eens lekker ingestopt met een warm olietankje, voor dat je zelf de oogjes sloot ?..

  • 2 november 2005 om 20:03

    K’had Ferry al persoonlijk via e-mail al bedankt.
    Wist van dit forum niet af.
    Was om 16.45 op ‘t eindpunt. !18.45 uur pas thuis.
    door de ellenlange files, met een forse zijkoffer schoot niet echt op.
    Saaie dag gehad, bijna een wandelaar geraakt( maakte een snoekduik over het prikkeldraad) en met de loslopende honden viel het ook niet mee om er een te scoren. Jammer , zonder bloedspetters op het grijs naar huis. ( wel twee rechter buitenspiegels geraakt, in de file, maar dat telde niet mee.
    Tot de volgende keer , maar dan met prut.

  • 3 november 2005 om 18:15

    K’had Ferry al persoonlijk via e-mail al bedankt.

    Saaie dag gehad

    Meer gas voortaan?