• 30 mei 2022 om 10:49

    Is er al iets bekend over het Ardennen weekend zoals locatie enzo ? Ik had iets voorgesteld maar ik hoor er niets meer over.

  • 30 mei 2022 om 18:11

    Het ging toch om eten in H.I.O.?

  • 2 juni 2022 om 23:25

    De stilte over deze activiteit is idd oorverdovend ?.
    @ Jan: de website van de door jou voorgestelde camping geeft informatie over 2021 en reageert niet op z’n boekingspagina. R.I.P. ?

    @ Ekko: 50% goed, H.I.A. ligt niet in de Ardennen of de Eifel. Maar lekker eten is natuurlijk wel een voorwaarde voor een DTA weekeinde.

    Nu nog iets boeken kan wel een probleem gaan worden vanwege de vele post-corona vakantieplannen!

     

  • 3 juni 2022 om 15:25

    Dat weekend is de Stella Alpina. Iets langer rijden maar zeker ook leuk.

  • 8 juni 2022 om 12:40

    Het Ardennenweekeinde is gepland over één maand! Heb daar zin in, maar mijn deelname hangt er wel van af waar we naar toe gaan! En natuurlijk van de accommodatie ?.

  • 8 juni 2022 om 19:38

    Update weekend.

    Natuurlijk begint het weekend niet op 9 maar op 8 Juli.

    Ik ben aan het zoeken in de vulkaan Eifel waar we 2 jaar geleden onze plannen voor maakten.

    Toen ook gevraagd, moet ik gaan zoeken naar camping of een dak boven ons hoofd.

     

  • 11 juni 2022 om 17:50

    https://nl.wildbach-camping.de/unterkuenfte.

    Dit iets, zijn ook blokhutjes enzo bij en een speciale plek voor mensen die wat langer bij een kampvuur willen zitten.

  • 11 juni 2022 om 19:06

    https://nl.wildbach-camping.de/unterkuenfte. Dit iets, zijn ook blokhutjes enzo bij en een speciale plek voor mensen die wat langer bij een kampvuur willen zitten.

    Mooi plekje hou ik in gedachten.

  • 18 juni 2022 om 20:14

    Toen ook gevraagd, moet ik gaan zoeken naar camping of een dak boven ons hoofd.

    Camping met champagnebar en bediening bij de tent?

    (Sorry, moest wat onzinnigs schrijven om dit onderwerp te kunnen volgen.)

  • 24 juni 2022 om 01:10

    Voor nu tijdelijk even afgemeld, vanwege het simpele feit dat ik (om medische redenen) pas vlak van te voren weet of ik mee kan.

    Dus wat mij betreft geen voorkeur, ookal realiseer ik me dat aanmelden op het laatste moment in het geval van een hotel waarschijnlijk niet gaat lukken.

  • 24 juni 2022 om 13:30

    Ik heb hetzelfde probleem als Barbera, vandaar lijkt me pulver maar camping het geschiktste.

  • 24 juni 2022 om 16:33

    Momenteel geen voorkeur, denk dat ik mijn nieuw aangeschafte opblaasmatras ga uitproberen.  Die past precies in mijn tent, dus heb ik een volledige comfortvloer…

    Leuk weekend allemaal

  • 24 juni 2022 om 20:26

    Oké

    Bij deze wordt het de pulvermaarcamping.

    Ik heb een aanvraag gedaan tussen de 4 a 8 personen, motoren en tenten.

    Als ik antwoord heb meld ik me weer.