• 12 december 2005 om 14:37

    Beste Allemaal,

    Met het vervangen van de oude naar de nieuwe Marktplaats is er iets fout gegaan en heb ik per ongeluk de inhoud van het forum gewist ipv de oude marktplaats.

    Nu heb ik vanuit de backup berichten teruggezet, maar er zijn een aantal berichten verloren gegaan. :oops: :oops:

    groet Mark

  • 12 december 2005 om 14:58

    tja…
    dat wordt een strafexpeditie naar marokko!

  • 12 december 2005 om 15:23

    Ja dat lijkt me ook wel een juiste straf, Jasper.

    Ik heb de meeste recente advertenties in de nieuwe marktplaats gezet. Had jij nog iets recents daar staan. Zou die dan even opnieuw willen plaatsen. Nu kan het met foto!!!

    groet Mark

  • 12 december 2005 om 15:31

    Ik heb een x prum(ming) gebruikt. Dit deed echter niet wat wij ervan verwacht hadden.

    Makelijk he zo een back-up. Ik had hem niet. :oops: :oops: :oops:

    Al doende leert men. :idea:

    Blijft een leuke hobby dat HTML, PHP en ander script gebeuren.

  • 13 december 2005 om 15:51

    Mark, als je nou een bericht uit marktplaats wil laten verwijderen, kan je dat dan zelf doen of wordt jij best bericht?
    Er staan twee ads in van mij, maar die mogen feitelijk weg wegens gevonden en verkocht.
    Bedankt

  • 13 december 2005 om 21:42

    Hé Jelle,

    Als je een advertentie plaats, dan krijg je email op het adres wat je invult daarmee kan je de advertentie wijzigen of verwijderen. net is de echte marktplaats, zeg maar. Ik had even wat laatste advertenties uit de laatste marktplaats overgezet daar zaten die van jouw ook bij.

    groet Mark