• 2 januari 2018 om 21:34

De planning is begonnen, er wordt gespeculeerd over geschikte datums voor het jaarlijkse treffen bij de mannen van xt660.com. Vorig jaar een ontzettend leuk (zij het erg nat) treffen met deze gasten beleefd en zoals velen weten is er ook een hele kleine delegatie vanuit Engeland naar het DTA treffen afgereisd. Toen kwamen er ook wat geluiden dat het best leuk zou zijn om met een paar mensen van DTA die kant op te gaan.

Als ik even kan, ga ik er in 2018 graag weer heen. Ik zal jullie in ieder geval in dit topic op de hoogte houden als er wat  meer bekend is.

Linkje:

https://www.xt660.com/showthread.php?t=27215

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 weken, 6 dagen geleden door Profielfoto van Harry Harry.
  • 3 januari 2018 om 21:53

Top altijd goed, nieuw ideeen!

• 4 januari 2018 om 09:43

Tenere’s zijn gemaakt voor de woestijn, voor droge hete stoffige gebieden. Niet voor Engeland.

• 4 januari 2018 om 20:00

dat komt goed uit fred.je hebt toch geen tenere meer, dus je kan rustig mee.

• 5 januari 2018 om 01:39

Het zal je verbazen hoe goed zo’n Tenere het nog doet in Engeland.

• 7 januari 2018 om 03:44

Hey Fooks.

Ben vorig jaar sept een maandje in Engeland geweest. Perfect land voor de tenere. Heb daar 4 dagen gekampeerd bij Haggs Bank in Alston tijdens een Meeting. Zag op hun forum dat ze daar misschien een treffen gaan organiseren. 1 dag offroad gereden met een klein groepje ( o.a. nog 3 tenere’s)

Gebied is echt heel mooi om ritten te maken. Heb een filmpje van die dag gemaakt.