• 30 november 2016 om 09:55

    Zijn er nog DTA ers die in 2017 een grotere reis  op de motor gaan doen?

  • 3 december 2016 om 17:44

    Ik wil wel weer op vakantie met de motor, maar weet nog niet waar naar toe.

    Dit jaar heb ben ik door roemenie-bulgarije-albanie-macedonie-montenegro-kroatie gereden, en misschien doe ik dat nog een keer want het is daar best mooi en ik heb lang niet alles gezien.

     

    Of Spanje/Portugal, dat schijnt ook mooi te zijn.

  • 4 december 2016 om 00:25

    MOOI Ronald;

    praten we bij de VRO wel even verder.

  • 27 januari 2017 om 10:07

    Ja hier, Continental divide trail….

  • 27 januari 2017 om 10:23

    Ga jij wandelen? of is de route ook met de motor te doen?

  • 27 januari 2017 om 22:49

    Ga hem met de motor doen, is van origine de inheemse loop route over de Rocky Mountains, maar er is een route voor motoren, en evt bypass routes voor tweecylinders..

  • 27 januari 2017 om 22:58

    EACTIE | QUOTE

     

    Vertel, in ben reuze benieuwd.

  • 30 januari 2017 om 23:45

    EACTIE | QUOTE

    Vertel, in ben reuze benieuwd.

    nou, ga er maar even voor zitten Bert, de Continental Divide Trail, heeft voor mij een bepaalde magie, en ik zal je vertellen waarom, dit stamt nog  van voor de tijd van internet, of mobieltjes, hoorde ik erover, van de Native’s  en de hippie’s die van de natuur leefden, mensen die met alleen een tarp, en een touw een paar maanden de bergen in trokken, verdwenen die vertelden me over dat pad, de oude trail van nu de Mexicaanse grens naar Canada, ook voor wildlife, je moet er de tijd voor nemen, en het juiste seizoen kiezen, het boeit me ook omdat ik met zekere regelmaat reed waar de pacifische tektonische plaat, met de Noord Amerikaanse botsen, heel zichtbaar, wordt vervolgd…

  • 31 januari 2017 om 07:54

    Continental Divide Trail

     

    Gaaf man, das een behoorlijke trip. Aflopen zomer heb ik een stuk van de rechter route gereden. Tussen Yosemite en San Francisco. Ook een prachtig gebied dwars door de nationale parken.

     

  • 31 januari 2017 om 23:53

    Dan weet je precies waar ik het over heb kerel, heel mooi gebied ook daar, ik heb al een keer eerder een poging gewaagd de divide trail te rijden, misschien kun je’t nog herinneren, toen op de Supertenere, eerst de Trans Labrador Highway gereden, en een stuk van de railroad track op New Foundland, en toen ik vanuit Quebeq door wilde steken naar de west ging de motor zo hartstikke stuk, Canada post die de hele zomer staakte, enz enz en ik had zo lekker de sokken erin, ik weet dat het een heel eind eigenlijk vergeten hoever, is ook relatief, is maar vind het zo heerlijk rustgevend door van die onbewoonde gebieden off road te rijden, jij hebt daar toch ook ergens familie?

  • 31 januari 2017 om 23:59

    Heb je nog  inspirend beeldmateriaal?

  • 1 februari 2017 om 07:35

    Heb je nog inspirend beeldmateriaal?

     

    Ik heb nog familie in Canada wonen. In het oosten en het westen.

     

    Jazeker heb ik beeldmateriaal, hier een stukje van Mohave Nationaal reserve, stukje zuidelijker tussen Las Vegas en LA . Warm, 50 graden plus. Blij dat ik achte de airco zat.

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 2 maanden geleden door Kibbe.