• 8 september 2016 om 17:55

    Heb er zin in, na periode van klussen in/rond mijn huis wel zin in weekend met de motor. Ik ga zaterdag zeker wel offroad rijden, nu al zin in!!

    Tot vrijdag avond.

  • 9 september 2016 om 03:28

    Heberzinin!!! :woohoo:

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 9 september 2016 om 05:43

    na periode van klussen in/rond mijn huis

    Verhuisd????

    En hoe moet dat dan met de wereldvermaarde sleuteldagen met notencake?

  • 11 september 2016 om 03:53

    Iedereen slaapt nog volgens mij..

  • 11 september 2016 om 12:11

    Iedereen slaapt nog volgens mij..

    Nee, we zijn al wakker. Was weer erg gezellig, lekker gereden zonder te vallen, gegeten en leuk gezelschap. Bedankt voor het oplossen van de oorzaak van kickprobleemen en fieepgeluiden. De voorvorkpoot is nu ook lek, zo blijf je maar bezig. Ik heb 4 Fotos gemaakt, die laat ik wel effe zien, als er een mapje is.
    Blij dat we de voorzitter weer buiten het Krankenhaus hebben gezien.

  • 11 september 2016 om 12:28

    ‘t Is weer voorbij. Ik heb enorm genoten en Erna misschien nog meer…!.
    Prachtig weer, toffe lokatie en weer heel veel gezellige mensen bij elkaar. De organisatie was weer strak in handen van Marlene, Jan R, Ekko en last but not least Frans (!!!). Frans wat goed dat je er weer zo kranig terug bent en mooi om te zien hoe je de teugels nog strak in handen hebt!
    Marlene en Jan bedankt voor jullie inzet voor het leggen van de contacten, de spannende verloting en alles wat er nog meer bij komt kijken. Fijne verjaardag nog Marlene. Ekko dank voor de strakke boodschappen!

    De rit was een beetje stoffig en beter geschikt voor in de winter. Ik heb weer gezien dat en nog veel te rijden valt en het vele mulle zand staat in de regentijd garant voor véél drek! Daarnaast was de omgeving waar we door reden natuurlijk weer fantastisch.

    Bedankt voor het lachen mensen…! Omdat er nog geen fotomap is hierbij de eerste groepsfoto waarvan ik achteraf spijt heb dat de fotografe Gineke er zelf niet op staat…

    [attachment=1506]TenereMandergroep.jpg[/attachment]

  • 11 september 2016 om 14:15

    Heb erg genoten, was super mooi ritje gemaakt samen met Dennis. Van alles precies voldoende, weer genoeg vitamines opgedaan om er weer ff tegen te kunnen.

    Album is aangemaakt, kom maar op met die foto’s!!

  • 11 september 2016 om 17:17

    Dit weekeinde heb ik geweldig genoten van de kameraadschap bij de club !
    Naast Marlene, Jan en Ekko gaat ook mijn dank uit naar alle andere deelnemers.
    Vele handen maken werk licht en zo is het bij de DTA !
    Gelukkig was er ook voldoende tijd om bij te praten over de Ténéré .
    Frans

  • 11 september 2016 om 17:58

    Enorm genoten van dit superleuke treffen! Iedereen bedankt voor de gezelligheid!!

  • 11 september 2016 om 18:50

    Leuke foto, en geinige samenvatting…

    Balen dat ik het dit jaar weer moest missen… Ik blijf hopen op betere tijden…..

  • 12 september 2016 om 06:20

    Mensen het was weer een fantastisch weekend. Slap ouwehoeren, sterke verhalen, vriendschap, stof happen bbq en bier. Wat kan het leven toch heerlijk basic zijn. Ik heb zwaar genoten en van het treffen en verheug me al op volgens jaar. Allen bedankt voor de gezelligheid, medewerking en prima sfeer.

  • 12 september 2016 om 14:45

    Wat staat Jouke dr ook weer vrolijk op, en dat zo vroeg op de ochtend al…

    Vond het erg gezellig!

  • 13 september 2016 om 04:24

    Ik heb ook heerlijk lang geslapen!

  • 13 september 2016 om 15:51

    Ik heb ook heerlijk lang geslapen!

    Zeker weer op zo’n plek waar iedereen bijna z;n nek breekt s’nachts.

  • 14 september 2016 om 18:03

    Hoi Allen,

    Ik heb ook genoten van het weekeind. En prima vermaakt met de bultenrit.
    Was leuk om te doen. Havelte staat in de agenda

    Orga bedankt!

    Sander