• 7 september 2016 om 03:17

    Hee Fred, wat jammer.

    Marlene, ik moet Juri helaas ook weer afmelden, heeft toch geen zin om meetekomen.

  • 7 september 2016 om 13:18

    Helaas kan ik toch niet bij het treffen zijn. Extra dienst gekregen op het werk.
    Hopelijk volgend jaar!

  • 7 september 2016 om 13:37

    Ik durf het bijna niet te zeggen, maar……..ook ik kan er helaas toch niet bij zijn.
    Maandag komt de fotograaf ivm de enigszins onverwachte verkoop van mijn huis. En er moeten nog een paar kleine dingetjes gedaan worden voor die tijd. Keuken stuken, woonkamer schilderen, etc. etc. :blink:

    Jullie heel veel plezier en hopelijk tot gauw!

  • 7 september 2016 om 16:08

    Kep geen argumenten! Ga vrijdag met mooi weer lekker sturen naar Mander. Aldaar zie ik wel. En zondag meer es terug.

    Hoe meer zielen…… Hoe mee….. Toch jammer dat sommigen moeten afhaken.

    See ya

  • 7 september 2016 om 18:28

    Ik kom ietsie later, zoals gebruikelijk, op zaterdag, hoop dat er dan nog wooof vloeistof over is

  • 8 september 2016 om 07:21

    Voor iedereen die komt, neem aub zelf wat eet gereedschap mee. En nogmaals er kan en mag op dit treffen niet gewooft worden. Boer Frans wil dit niet hebben vanwege mogelijk brandgevaar. Dus het wordt een woofloos treffen.

  • 8 september 2016 om 08:50

    Voor iedereen die komt, neem aub zelf wat eet gereedschap mee. En nogmaals er kan en mag op dit treffen niet gewooft worden. Boer Frans wil dit niet hebben vanwege mogelijk brandgevaar. Dus het wordt een woofloos treffen.

    Dan doe je toch gewoon een joeptjoep woof op een groot scherm in de kantine..

  • 8 september 2016 om 09:33

    [quote=”JANRAD” post=33994]Voor iedereen die komt, neem aub zelf wat eet gereedschap mee. En nogmaals er kan en mag op dit treffen niet gewooft worden. Boer Frans wil dit niet hebben vanwege mogelijk brandgevaar. Dus het wordt een woofloos treffen.

    Dan doe je toch gewoon een joeptjoep woof op een groot scherm in de kantine.. :P[/quote]
    en dat weer opnemen met je mobieltje zo dat het weer gemonteerd kan worden in het videojaaroverzicht. :silly: kun je het volgend jaar weer gebruiken :whistle:

  • 8 september 2016 om 14:10

    Voor het eerst in lange tijd kom ik ook weer naar het treffen… :laugh:
    Omdat ik vrijdag een bruiloft heb(niet van mijzelf), waar we ‘s ochtends weer bij het ontbijt worden verwacht, kom ik zaterdag pas. Indien nog mogelijk wil ik wel blijven overnachten(las dat er meer dan genoeg bier aanwazig zou zijn…).

    Omdat we aan de late kant zijn(Ruben komt waarschijnlijk ook nog mee), weet ik niet of we nog wel op tijd zijn voor de boodschappen…

    Het is weer enige tijd geleden dat ik bij een DTA meeting aanwezig was, dus heb er weer erg veel zin in!! :cheer:

    Shut up and ride!

  • 8 september 2016 om 14:26

    Nou dan kom ik ook maar eens als jullie komen.
    ik kom ook op zaterdag.
    En zal proberen ekko’s bier op te drinken.
    Anders moet hij het weer meenemen naar Duitsland.

  • 8 september 2016 om 14:47

    …Ik kom wel.

    Als iemand de/een allroad track kan mailen,fijn. Of is er ter plekke een manier om de route te laden?

    Tot morgen!

  • 8 september 2016 om 16:03

    Nou als het zo gezellig wordt kom ik ook! En neem ik Gineke mee.

    (Hopen dat onze penningmeester nog op tijd haar mail leest.. :whistle: )

    Zijn er pas in de middag zaterdag dus geen rit voor ons helaas… :unsure:

    Tot Samstag!

  • 8 september 2016 om 16:03

    Hallo allemaal,
    Wij, Roel en Ton, komen in de loop van zaterdagmiddag.
    Tot dan !!!

  • 8 september 2016 om 16:56

    Inderdaad een belangrijk detail; ik rij de rit niet mee, kom pas achterin de middag een keer… Bbq, bier, vuur, gezelligheid, lamballen, ontbijt etc doen we wel mee! :silly:

    Shut up and ride!

  • 8 september 2016 om 17:54

    Ik kom zaterdag ochtend en rij natuurlijk met de rit mee.
    ik neem aan DTA tijd vertrekken