• 9 augustus 2016 om 10:12

    Ik heb me net aangemeld voor het treffen. Valt net in een periode van 2 weken tussen motorvakanties naar de Franse Alpen en Roemenië, dus komt prima uit.
    Eergisteren mijn eerste rit DTA gereden, de zomerrit, en dit smaakt naar meer!
    Ik heb mailtje naar de boer gestuurd om kamer of bed voor mij te reserveren.

  • 9 augustus 2016 om 15:31

    Ik kreeg net antwoord van boer Frans: huisje is al door DTA gehuurd, moet kamer (of bed) via DTA regelen.
    Wie regelt/verdeelt dit?

  • 9 augustus 2016 om 16:48

    De bedden zijn alweer vol!
    Wel is er nog plek op de bank en voor een luchtbed of zo.
    Pieter, voor een bed ben je al te laat,

  • 9 augustus 2016 om 19:01

    Bank is goed en ik zal ook een luchtbed meenemen voor de zekerheid.

  • 31 augustus 2016 om 05:17

    Ik heb nog twee kratten bier van het weserberglandtreffen in de kelder staan. Die ga ik meebrengen. Eventueel komen de kinderen mee, maar dat is nog niet zeker.

    Heeft iemand behoefte aan 660/ 3YF onderdeelen voor weinig of niks?

  • 31 augustus 2016 om 14:14

    Ik heb nog twee kratten bier van het weserberglandtreffen in de kelder staan. Die ga ik meebrengen. Eventueel komen de kinderen mee, maar dat is nog niet zeker.

    Heeft iemand behoefte aan 660/ 3YF onderdeelen voor weinig of niks?

    Er kan nooit genoeg bier zijn ;). Er kan overigens niet gewoefd worden op het treffen. Boer Frans is bang voor zijn daken aangezien deze van riet zijn. Het wordt dus een woofloos treffen.

  • 1 september 2016 om 17:26

    Voor mensen die de route (nog) niet (meer) kennen, let op:

    In de agenda staat de verkeerde accommodatie vermeld. We logeren bij Erve “Snieder” aan de Possenweg 13 in Mander, Tel.06-11471013.

    Nou weet ik dat er leden zijn die liever hebben dat een aantal mensen elders kamperen maar dat vind ik na zo’n lange traditie van het treffen een beetje flauw…. . Hoewel, het voorkomt wel het risico dat je bij de verloting een roze schijfremkap wint…. :laugh:

  • 4 september 2016 om 18:30

    Ferry heeft goed opgelet, in de agenda staat een verkeerd adres, Erve Snieder is het enige juiste!

    Het wordt schitterend weer, de voorspelling is ZOMERS en zo’n 25 graden
    Dus ideaal voor de ritten, de BBQ en de buiten activiteiten.

    Let op: het vlees voor de BBQ moet een paar dagen tevoren besteld worden, dus SCHRIJF JE TIJDIG IN BIJ DE AGENDA. Ook als je alleen op zaterdag wilt komen. Geef ook aan Marlene, de penningmeester, door als je familie en/of gasten mee wilt nemen.

  • 5 september 2016 om 06:28

    Voor mensen die de route (nog) niet (meer) kennen, let op:

    In de agenda staat de verkeerde accommodatie vermeld. We logeren bij Erve “Snieder” aan de Possenweg 13 in Mander, Tel.06-11471013.

    waardeloos… dat ze dat niet even gewoon aanpassen.

    :blush:

    bij deze.

  • 5 september 2016 om 18:05

    Wat een Apenstreek :evil:

  • 6 september 2016 om 02:25

    Wat een Apenstreek :evil:

    Waren we bijna een Aap gelogeerd… :sick:

  • 6 september 2016 om 11:02

    Goeie tip van Frans: ik meld nog een leuke jonge vriendin aan die heeft besloten om er dit weekend bij te komen zitten in de Hot Tub….

  • 6 september 2016 om 15:11

    Goeie tip van Frans: ik meld nog een leuke jonge vriendin aan die heeft besloten om er dit weekend bij te komen zitten in de Hot Tub….

    Kunnen mensen die naar het treffen komen bij jouw een oude Buitenrit digitaal krijgen ? Ik had je nog een bericht gestuurd met een verzoek maar nu zie ik dat je in het begin van dit topic al een Buitenroute had aangeboden. Tja voor gaan de jaren ook mee tellen

  • 6 september 2016 om 17:36

    Mede teneristen, ik moet mij helaas afmelden, wegens familie omstandigheden, tot een volgende keer, misschien Havelte, zie wel hoe alles loopt