• 13 april 2018 om 12:36

Het 10e Weserberglandtreffen, nu in juni omdat het dan warm en droog is!

Het is zo als altijd een campeerweekend. Maar je kan ook in de buurt in een klein hotelletje inchecken — http://www.bad-hiddenserborn.de/ — vraag Frans voor details.

In ieder geval moet iedereen ervoor zorgen, eigen bord, bestek, beker en als je geen kamer boekt: slaapzak, tent, matje,… meeteneemen.

Aankomst mag op vrijdag na de middag, dan ben ik hoopelijk ook thuis. Dan gaan we s´avonds gezellig rond het vuur bier drinken en bratwurst eten. Dit gebeurd op vrijdag op mijn rekening, omdat ik dan een dag ervoor jaarig was.

Zaterdag gaan we na het ontbijt rijden. Meest vanaf rond 10h00. Weet nog niet welke kant op, maar het wordt best wel bochterachig leuk en eventueel ook wat smeerig;)

Zaterdag s´avonds gaan we weer gezellig rond de bbq en het campvuur zitten.

In ieder geval, hoe meer gps aperaaten met de juiste route/track we hebben, hoe meer plezier! Ik denk dat ik eind mei weet waar we natoe gaan en klaar ben met de route, mail dan even.

Zondag, na dat alles bier opgedronken is, tijdens het ontbijt, mag iedereen weer na huis.

A.u.b. inschrijven tot 30 mei, omdat ik dan boodschappen doe en broodjes ga bestellen;)

• Dit onderwerp is gewijzigd 5 dagen, 18 uur geleden door  ekko.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 1 dag, 7 uur geleden door  ekko.
  • 13 april 2018 om 23:32

Moet al het bier echt op ?

• 15 april 2018 om 11:15

Zeker, omdat ik het anders weer mee na het teneretreffen in september moet sleuren.

• Deze reactie is gewijzigd 5 dagen, 18 uur geleden door  ekko.
  • 16 april 2018 om 00:37

Ekko,

BbB ( Bier bij Ontbijt) is geen goed idee !

Maar op het Ténéré Treffen in September rekenen we op, veel gratis, goed Duits bier !

Je hebt weer een voortreffelijk Weserbergland Programma: WZW (We Zien Wel).

Komt altijd goed.

Frans

• Deze reactie is gewijzigd 5 dagen, 5 uur geleden door  haveloos.
    • Deze reactie is gewijzigd 5 dagen, 5 uur geleden door  haveloos.
  • 18 april 2018 om 18:09

Dit weekend is prachtig, geen tent nodig…hoopen dat het weer tot juni bijhoudt. Veel plezier op de sleuteldag.

Bijlagen:
    You must be logged in to view attached files.
  • 19 april 2018 om 00:34

Volgens mij heb jij voldoende sleutelobjecten…………

Zaterdag bij Jona zou ideaal voor jou zijn

Jouw tuin lijkt al in orde voor een off-road evenement !

Groet, Frans

• 19 april 2018 om 00:44

Op de heenreis naar het Weserbergland Treffen is veel regen voorspeld, zoals altijd. Op zaterdag prima weer om te toeren en op zondag schitterend weer om huiswaarts te keren. Bij de BBQ  is het droog, als er een tent is.

Bron: Europese Weerdienst te Brussel