• 13 april 2018 om 12:36

    Het 10e Weserberglandtreffen, nu in juni omdat het dan warm en droog is!

    Het is zo als altijd een campeerweekend. Maar je kan ook in de buurt in een klein hotelletje inchecken — http://www.bad-hiddenserborn.de/ — vraag Frans voor details.

    In ieder geval moet iedereen ervoor zorgen, eigen bord, bestek, beker en als je geen kamer boekt: slaapzak, tent, matje,… meeteneemen.

    Aankomst mag op vrijdag na de middag, dan ben ik hoopelijk ook thuis. Dan gaan we s´avonds gezellig rond het vuur bier drinken en bratwurst eten. Dit gebeurd op vrijdag op mijn rekening, omdat ik dan een dag ervoor jaarig was.

    Zaterdag gaan we na het ontbijt rijden. Meest vanaf rond 10h00. Weet nog niet welke kant op, maar het wordt best wel bochterachig leuk en eventueel ook wat smeerig;)

    Zaterdag s´avonds gaan we weer gezellig rond de bbq en het campvuur zitten.

    In ieder geval, hoe meer gps aperaaten met de juiste route/track we hebben, hoe meer plezier! Ik denk dat ik eind mei weet waar we natoe gaan en klaar ben met de route, mail dan even.

    Zondag, na dat alles bier opgedronken is, tijdens het ontbijt, mag iedereen weer na huis.

     

    A.u.b. inschrijven tot 30 mei, omdat ik dan boodschappen doe en broodjes ga bestellen;)

    • Dit onderwerp is gewijzigd 6 jaren geleden door ekko.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 6 jaren geleden door ekko.
  • 13 april 2018 om 23:32

    Moet al het bier echt op ?

  • 15 april 2018 om 11:15

    Zeker, omdat ik het anders weer mee na het teneretreffen in september moet sleuren.

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren geleden door ekko.
  • 16 april 2018 om 00:37

    Ekko,

    BbB ( Bier bij Ontbijt) is geen goed idee !

    Maar op het Ténéré Treffen in September rekenen we op, veel gratis, goed Duits bier !

    Je hebt weer een voortreffelijk Weserbergland Programma: WZW (We Zien Wel).

    Komt altijd goed.

    Frans

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren geleden door haveloos.
    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren geleden door haveloos.
  • 18 april 2018 om 18:09

    Dit weekend is prachtig, geen tent nodig…hoopen dat het weer tot juni bijhoudt. Veel plezier op de sleuteldag.

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 19 april 2018 om 00:34

    Volgens mij heb jij voldoende sleutelobjecten…………

    Zaterdag bij Jona zou ideaal voor jou zijn

    Jouw tuin lijkt al in orde voor een off-road evenement !

    Groet, Frans

  • 19 april 2018 om 00:44

    Op de heenreis naar het Weserbergland Treffen is veel regen voorspeld, zoals altijd. Op zaterdag prima weer om te toeren en op zondag schitterend weer om huiswaarts te keren. Bij de BBQ  is het droog, als er een tent is.

    Bron: Europese Weerdienst te Brussel

  • 28 april 2018 om 16:30

    Heb me net af moeten melden, shit! Ongevraagd 2 dagen extra werk in mijn maag gesplitst gekregen, zonder overleg. 1 daarvan is precies op 2 juni.

    Moezelweekend gaat voor mij ook al niet door, XT660.com treffen ook niet *edit: gaat precies wél lukken, al wordt het heel erg krap*, hopelijk lukt het DTA treffen nog wel, anders gaat er voor mij wel heel erg weinig over blijven dit jaar…

  • 2 mei 2018 om 20:24

    Jammer Harry.

    Ik denk dat we zaterdag luie 200km over lekker bochterachtige wegen de angstnippels van de banden afscheuren. Sinds al die antiteneristen 3 jaar geleden, durf ik niet meer offroad door het bos te gaan.

     

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 11 maanden geleden door ekko.
  • 2 mei 2018 om 23:55

    Jammer Harry. Ik denk dat we zaterdag luie 200km over lekker bochterachtige wegen de angstnippels van de banden afscheuren. Sinds al die antiteneristen 3 jaar geleden durf ik niet meer offroad door het bos te gaan.

     

    Dus ook prima te doen op de Harley..

  • 3 mei 2018 om 07:18

    Je mag rustig op je Harley komen, Kibbe. Zeker goed te doen.

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 11 maanden geleden door ekko.
  • 3 mei 2018 om 22:13

    Dus ook prima te doen op de Harley..

    Met een harley op een tenere activiteit verschijnen! Is er dan niks meer heilig?

     

    Ik kom denk ik met de BMW

  • 4 mei 2018 om 07:33

    Leuk Norbert, …er was al eens een lid met Harley in mijn tuin. Die mocht op zaterdag zelfs meerijden…verder zeg ik niks.

    Ik kreeg bericht van de voorzitter. Die wil het nog eens probeeren na het Museum in Einbeck te komen. Wat een lef heeft die man, zeg. Dan wordt het iets Meer dan 200km en zijn we s´avonds pas laat weer thuis.

    We kunnen ook een museumsgroep en een luie 200km groep vormen;)

     

  • 18 mei 2018 om 10:00

    Herinnering:

     

    Het 10e Weserberglandtreffen, nu in juni omdat het dan warm en droog is!Het is zo als altijd een campeerweekend. Maar je kan ook in de buurt in een klein hotelletje inchecken — http://www.bad-hiddenserborn.de/ — vraag Frans voor details.

    In ieder geval moet iedereen ervoor zorgen, eigen bord, bestek, beker en als je geen kamer boekt: slaapzak, tent, matje,… meeteneemen.

    Aankomst mag op vrijdag na de middag, dan ben ik hoopelijk ook thuis. Dan gaan we s´avonds gezellig rond het vuur bier drinken en bratwurst eten. Dit gebeurd op vrijdag op mijn rekening, omdat ik dan een dag ervoor jaarig was.

    Zaterdag gaan we na het ontbijt rijden. Meest vanaf rond 10h00. Weet nog niet welke kant op, maar het wordt best wel bochterachig leuk en eventueel ook wat smeerig;)

    Zaterdag s´avonds gaan we weer gezellig rond de bbq en het campvuur zitten.

    In ieder geval, hoe meer gps aperaaten met de juiste route/track we hebben, hoe meer plezier! Ik denk dat ik eind mei weet waar we natoe gaan en klaar ben met de route, mail dan even.

    Zondag, na dat alles bier opgedronken is, tijdens het ontbijt, mag iedereen weer na huis.

     

    A.u.b. inschrijven tot 30 mei, omdat ik dan boodschappen doe en broodjes ga bestellen;)

  • 25 mei 2018 om 12:28

    Let op: Inschrijven nog maar tot woensdag mogelijk, vanwege de boodschappen.

    Het weer is en blijft prachtig.

    Er zijn drie opties:

    1. Zo als twee jaar geleden weer na het auto en motormuseum na Einbeck, maar deze keer met bezoek van het museum: https://www.ps-speicher.de/ denk dat het rond 260km worden en we dan laat terug zijn voor de BBQ.

    2. Gewoone luie 200km, strammer max eten op de rothondeberg (hoogste punt in het weserbergland/ rd. 500m) http://www.koeterberg.de/ en dan vroeg terug in de tuin voor de BBQ

    3. Na het zwembad rijden, in de zon zitten, bier drinken en ijs eten.

    Waar is animo voor? Wat vinden jullie ervan en laat het maar weten.

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 11 maanden geleden door ekko.