• 8 februari 2018 om 16:42

    Lieve Clubleden,

     

    over het hemelvaart weekend is weer het IZI Meeting in Polen.

    Bij Görlitz (D) vlak over de grens op Zamek Grodziec.

    Ik ga op donderdag vertrekken en dan lekker binnendoor (hier en daar wat offroad in oostduitsland pakken) in twee dagen (rd. 570km).

    kijk op izimeeting.com, facebook of YouTube.

    Er zitten prachtige offroadstukjes tussen.

    Wie wil mag van woensdag op donderdag en zeker ook van zondag op maandag in mijn tuin campeeren.

     

    Groeten

    Ekko

  • 8 februari 2018 om 18:21

    De volgende dagen, de pagina http://www.izimeeting.com in de gaaten houden om inteschrijven. Was de laatste jaaren snel vol.

  • 8 februari 2018 om 22:50

    Das meer dan duuzend km vanaf hier….wel de moeite waard Ekko.

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 2 maanden geleden door Kibbe.
  • 9 februari 2018 om 09:48

    Nee, is max. achtondertfieftig vanaf u hus.

  • 10 februari 2018 om 13:03

    Wordt iets voor volgend jaar. Ben dit jaar van plan om vanuit het Weserberland treffen via Polen richting Hongarije te gaan en via Oostenrijk ofzo weer terug. Maar zeker leuke tip.

     

  • 10 februari 2018 om 15:18

    Moet je eerst het rondje rijden en op de terugweg in het Weserbergland komen.

     

  • 19 februari 2018 om 15:15

    <p>Inschrijven kann vanaf nu: http://www.izimeeting.com</p><p>Er zijn rond 500 plaatsen, die vlug weg zijn.</p>

  • 20 februari 2018 om 17:35

    Heb gehoord, dat de nieuwe t7 ténéré op het IZI treffen in Polen te zien is.

  • 25 februari 2018 om 19:16

    Heb gehoord, dat de nieuwe t7 ténéré op het IZI treffen in Polen te zien is.

    Dat is een lokkertje Ekko, ik geloof er niets van.

  • 25 februari 2018 om 20:35

    Een groote delegatie japaners, die dwars door rusland rijden met de ténéré´s om ze te testen heb ik gehoord. Zeker een goede optie om er ook de een of andere proefrit mee te doen.

    Ik geloof er ook niks van, maar je weet het nooit, als je er niet heenrijdt;)

  • 2 mei 2018 om 20:20

    Komt er echt niemand mee na Polen?

  • 15 mei 2018 om 21:45

    Hee t was leuk, niet zo leuk als in nederland natuurlijk maar ook wel leuk. Ze zijn er net zo offroad gek, zeggen dat bier geen alcohol is en luisteren s´avonds na coverbands.

    De t7 rijdt wel lekker soeppel, maar ik ga mijn fiets nog eerst houwen.

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 11 maanden geleden door ekko.
    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 11 maanden geleden door ekko.
  • 16 mei 2018 om 01:26

    Ekko: ik begrijp dat het leuk was in Polen. Maar ik geloof niet dat je op de T7 concept hebt gereden. Hooguit  om 02.00 uur op een yamioffroad.

    En ik geloof ook niet dat je jouw motor in elkaar gaat houwen …