• 29 april 2025 om 23:23

De jaarlijkse dag om alles weer even grondig na te lopen, maar ook om elkaar weer eens te zien en ongestoord bij te kletsen. Laat je verrassen door de antwoorden op je technische vragen!

Voor een hapje en drankje wordt gezorgd.

Geef je op via de agenda, na inloggen vind je daar nu ook gelijk de locatie.

• 11 mei 2025 om 19:38

Zijn er nog speciale klusje gepland.

Ligt een xt660z rempomp die gereviseerd moet worden. Als iemand nog wat in zijn haar rommelhoek heeft liggen graag mee brengen.

Denk er aan voor de T700 een twinair pre filter te monteren. Hebben meer mensen dat al gedaan of intresse in?

Twinair

• 12 mei 2025 om 06:24

Als het heel droog is, monteer ik normaal een TwinAir prefilter. Gevoelsmatig loopt de motor er ook lekkerder mee. Wanneer er natte omstandigheden zijn, rijd ik liever met de snorkel op het luchtfilter. De TwinAir adapter heb ik 3D-geprint, werkt erg goed.

• 12 mei 2025 om 10:21

Zag die 3d geprinte adapters idd ook op MP staan. Daar zat ik aan te denken.

Als jij het leuk vind een tweede te printen dan is dat helemaal top.

Hoevaak wissel je dan je papieren filter?

• 12 mei 2025 om 14:09

Ik zal er eentje voor je meenemen, papier durf ik zo niet te zeggen. Stuk minder dan zonder pre-filter. Normaal wissel ik om de 2.000 km, maar dat is wanneer ik met snorkel rijd.

• 12 mei 2025 om 21:36

Dat is geweldig,

Ben nog nieuw in de T7 materie dus wel leuk om over te ouwehoeren.

• 14 mei 2025 om 14:24

Met snorkel? Doorwadingen?

• 14 mei 2025 om 21:56

ik neem een voorvork mee van de dr 650 vergelijkbaar met tenere vork. dan wordt er tenminste nog een beetje gesleuteld.

ik zou daar wel  een paar extra handjes bij kunnen gebruiken

ik  vind het wel een lastig klusje

• 14 mei 2025 om 22:22

Komt goed Marcel,

Heb je voldoende olie mee? In de oude vorkjes gaat best veel.

Iemand interesse in nooit gemonteerde T7 knippertjes.

Gratis, dan neem ik ze mee.

• Deze reactie is gewijzigd 23 uren, 46 minuten geleden door TheHunter.
    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.