-
Weet iemand wat het vermogen is van de dynamo van een 34L?
En heeft zo’n ding standaard een halogeenlamp?
Dit i.v.m. het monteren van een 100W koplampje.
-
volgens de boeken
14V , 25A bij 5.000 own
regelaar 14,3 V tot 15,3 V
koplampen
D , F , B , S 1x55w + 1x 60/55W
SF , Nl , E , DK , N 2x 45/40
I , GB 2 x 35 / 35 WSucces
-
Een 34L heeft 1 koplamp dus die gegevens zijn waarschijnlijk van een andere motor.
-
Heeft toch een Duplo lamp? Dus 2 wattages toch?
-
ja één duplolamp maar niet 1 + 1.
-
oowja xi hut nu
-
weet je zeker dat je er zo’n 10.000 watt lampje in monteerd ? nou ’tis goed maar draai je stationair even omhoog naar 5000 t.p.m. monteer een extra accu paralel en natuurlijk niet vergeten om na elke rit even de bekend vloeistof-druppel-lader aan te sluiten anders kookt die droog….
Ik heb er zin in … in het donker.. Brrrrr
-
Een 34L heeft 1 koplamp dus die gegevens zijn waarschijnlijk van een andere motor.
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Drek heeft gelijk :!: :!:
Laadstroom is wel goed waarschijnlijk maar koplampen zijn 3LD en 3SC.
Moeilijk om een kolom in een rechte lijn te lezen.
-
Laadstroom 25A is dus 25×12=300W
Ruim voldoende voor die echte koplamp plus wat kleine lampjes hier en daar. -
Gisteren weer die gelijkrichter naar de klote GGGGRRRR. Werd behoorlijk gematst.
Kreeg een orginele gebruikte echt voor een prikkie omdat ie hij het toch lullig vond dat het nieuwe exemplaar slechts 6 maanden had gefunctioneerd. Echt service van de zaak dus.
Al pratend kwamen we wel tot een leuke oplossing . Ga naar de PC winkel en koop een koelvinnetje van een processor. Ze kosten zeer weinig , zijn 12 V , en klein en licht. :idea:
Aansluiten over het contact en je warmte zal vlekkeloos afgevoerd worden tijdens het rijden.
Overigens monteren met pasta schijnt ook enorm te helepen. Ga dus van het weekend even een fannetje inbouwen.
-
Laadstroom 25A is dus 25×12=300W
Ruim voldoende voor die echte koplamp plus wat kleine lampjes hier en daar.maar van die 200Wattjes moet vast wel wat meer gedaan worden, dan alleen die lampies, toch?
maar ja, technisch ben ik een 0 (nul watt, DAs pas DONKER), dus graag afstraffen als ik het mis heb. -
Highrider, die 47X-regelaars deugen niet en hebben nog nooit gedeugd. Gewoon een nieuw model kopen met koelribben.
Japs, wat gebruikt er nog meer stroom dan? -
Ik heb van de Kedo regelaar en van de TDM regelaar ook gehoord dat ze doorbranden :?: :?:
De bobine en de ontsteking vragen ook nog wat ampeertjes. Het is wel handig als j wat spanning overhoudt voor laadstroom. Start anders heel moeilijk de volgende morgen.
Ventilatortje net gehaald kostte 5 euris :idea:
-
Gewoon de regelaar van het nieuwe model 660 kopen, bij Termaat voor weinig. Is uitvoerig getest in de woestijnhitte, met 100W aan.
Ontsteking [=bobine] komt van een andere spoel. Als de accu eenmaal vol is trekt-ie niks meer. Het gemiddelde stroomverbruik van het laden van de accu is te verwaarlozen, behalve als je elke keer maar een paar km rijdt en dus steeds [elektrisch] start.
Ventilator is leuk maar vreet ook weer stroom dus wordt de regelaar weer warmer, en het blijft een klereding zo’n 47X, met of zonder vent of pasta oid.
Het onderwerp ‘Stroom’ is gesloten voor nieuwe reacties.