• 4 mei 2016 om 06:30

    Sorry, ik moet deze thuiswedstrijd weer aan me voorbij laten gaan. Als het goed is heb ik het na juni een stuk rustiger en kan ik weer eens wat leuks gaan doen…

    Wegens doorslaand succes wil ik het in het najaar nog eens organiseren,

  • 4 mei 2016 om 06:35

    Ik heb geen aanhanger… Dus ik kom lekker op de brommer dan wel op de TT600re of de Tenere Ik hoop dat de TT600 op tijd klaar is die staat bij Boshuizen voor een grondig beurtje

    De kuil lijkt me heftig man ! Ik weet niet of ik dat durf hoor hqahaha

    Rustig je eigen tempo rijden, er zijn in bv de kuil ook nog alternatieven.

  • 4 mei 2016 om 06:36

    Donderdag en vrijdag in Bilstain rijden, als ik zondag er nog niet genoeg van heb, zet ik misschien wel ff door naar amsterdam.

    Ziet er leuk uit!

    OK zie je evt verschijnen.

  • 4 mei 2016 om 06:37

    Is er al iets van een start of afspraakpunt bekend ? Kan ik even kijken waar ik ongeveer naar toe moet.

    Hoe kom je ? Wel of niet op een karretje ?

  • 4 mei 2016 om 08:39

    Kom met de TTR zonder kar.. Heb je een adres waar ik heen kan rijden? Met de TT durf ik de kuil wel in! Stuk lichter! Hij was gelukkig al klaar

  • 4 mei 2016 om 09:15

    Zonder karretje, moet nog wel even bandje verwisselen.

  • 4 mei 2016 om 09:48

    Kom met de TTR zonder kar.. Heb je een adres waar ik heen kan rijden? Met de TT durf ik de kuil wel in! Stuk lichter! Hij was gelukkig al klaar

    Dat is mooi.

    Neem je je camera mee ?

  • 4 mei 2016 om 10:54

    Kom met de TTR zonder kar.. Heb je een adres waar ik heen kan rijden? Met de TT durf ik de kuil wel in! Stuk lichter! Hij was gelukkig al klaar

    Heb je wel noppen gemonteerd ?

  • 4 mei 2016 om 16:12

    [quote=”pieterjantolner” post=33363]Kom met de TTR zonder kar.. Heb je een adres waar ik heen kan rijden? Met de TT durf ik de kuil wel in! Stuk lichter! Hij was gelukkig al klaar

    Dat is mooi.

    Neem je je camera mee ? B)[/quote]

    Ik neem natuurlijk de Gopro mee en ook de ipod die maakt ook prima beelden.Ik neem ook een statiefje mee altijd handig Vooral in de kuil ga ik van jullie wel ff beelden schieten! Lijkt me vet!

    Ik heb voor een metzeler karoo3 en achter een tkc80 lang niet optimaal maargoed ik ga ook niet mee voor de snelste tijd maar om lol te hebben en te leren

    Whahah cool Dwars door amsterdam heen met de TTR alleen dat is al een avontuur voor een boer uit de provincie whahahah !

  • 4 mei 2016 om 19:12

    [quote=”Luchthoofd” post=33366][quote=”pieterjantolner” post=33363]Kom met de TTR zonder kar.. Heb je een adres waar ik heen kan rijden? Met de TT durf ik de kuil wel in! Stuk lichter! Hij was gelukkig al klaar

    Dat is mooi.

    Neem je je camera mee ? B)[/quote]

    Whahah cool Dwars door amsterdam heen met de TTR alleen dat is al een avontuur voor een boer uit de provincie whahahah ![/quote]

    :sick:

  • 6 mei 2016 om 13:31

    Weinig aanmeldingen trouwens maar afmelden gaat ook niet meer. Wellicht ligt het daar aan.

  • 6 mei 2016 om 16:44

    Ik ga voor het offroad gedeelte afmelden, wegens familie omstandigheden, misschien kom ik nog even een bakkie doen, dus iemand kan mijn plaats innemen

  • 6 mei 2016 om 17:51

    gaat dit evenement nog door ? Gezien het beperkte aantal deelnemers ?

  • 7 mei 2016 om 04:26

    Ik moet helaas afzeggen voor deze rit mensen, misschien een volgende keer weer.