-
BMW R1150RT 2001 78.712 km met onderhoudshistorie
€ 2.150,00
https://link.marktplaats.nl/m2135529881?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons_seller -
als je maar weer eens lekker kan rijden
GO GIRL!!!!
het is wel een lelijk ding trouwens hihi
watskebeurt met de tenere???????
-
BMW is alweer verkocht!
Tenere ligt nog steeds deels uit elkaar. Werd ondertussen een klein beetje verdrietig van het sleutelen en heb ‘m voor straf in de hoek gezet.
-
als je maar weer eens lekker kan rijden GO GIRL!!!! het is wel een lelijk ding trouwens hihi watskebeurt met de tenere???????
De BMW was van mij (bij toeval op mijn pad gekomen), maar niet mijn ding, dus weer verkocht.
-
ehhh. Ik hep laatst ook een BMW gekocht. Die T7’s blijven 2ehands zo duur en als ik nieuw koop, nou bij mij blijven motoren nooit lang nieuw…
Gaanwenogwatleuksdoen?
-
Nouja issie alweer weg, zonde toch.. toch?
Kieper -whats left of- de téneeheeré ook gelijk de deur uit en dan misschien weer ff rondkijken naar een beter exemplaar, er komt vast wel wat voorbij.
-
Nouja issie alweer weg, zonde toch.. toch? Kieper -whats left of- de téneeheeré ook gelijk de deur uit en dan misschien weer ff rondkijken naar een beter exemplaar, er komt vast wel wat voorbij.
Nee, niet zonde. Ik kon er niet aan wennen, aan het bakbeest en iemand anders is er nu blij mee. Win-win.
Ik ga nog één laatste poging doen met die Tenere brommert en anders wordt het een *woef* object. 😁
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.