• 1 januari 2022 om 13:12

    Mensen, ik stop ermee. De Tenere is verkocht en ik ben nu bezig met alle motorgerelateerde zaken zoals kleding en nog wat resterende onderdelen ook te verkopen. Heb hier nog een fortuin aan kleding liggen, zoals nieuw (1 keer gedragen) Rukka damespak, broek en jas maat 34 of XS. Bijna nieuwe (3 reisjes) Klim Adventure Rally broek maat 32 en jas XL, veel gedragen Rukka Armax jas XL, verbleekt maar nog perfect waterdicht, goede en weinig gebruikte offroadkleding (Klim Dakar pants 32, Acerbis rally jasje XL, crossbroek 32, cross shirt XL)

    Tevens nog verschillende dames motorlaarzen Gore-tex in perfecte tot nieuwstaat, maten 38 van TCX, 40 Alpinestars. Mijn eigen laarzen zijn al weg inmiddels.

    Ook nog wat helmen, Nishua Carbon, waarvan 1 nieuw (1 keer gedragen, maat S,), Nishua carbon Enduro maat 56 (3 reisjes zonder vallen), Madhead carbon crosshelm 1 keer gedragen, de enige echte Shark Peterhansel Replica die ik uit nostalgisch oogpunt altijd bewaard heb, onbeschadigd maar lang gedragen.

    En verder nog wat veel oudere motorkleding die niet meer waterdicht is.

    Interesse in iets? Dan geef ik je meer details, prijs en foto’s.