• 6 januari 2022 om 17:02

    Hoi allemaal ik ben voor de eerste keer op deze manier aan het communiceren. Dus mischien lukt het niet. Maar mocht het eel lukken. Dan heb ik een vraag. Ik mis de veer van mijn rechter carburateur. Die slappe ver die op de vacuum schuif zit. Ik heb sinds kort een xt 600 van 1993. Een 3 uw. Die nog niet loopt. Eerst een veer vinden. Wordt niet meer geleverd door yamaha. Wie kan mij helpen. Groet kneeke. 06…in het smoelenboek

    • Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 2 maanden geleden door ekko.
  • 6 januari 2022 om 20:59

    Hi Kneeke,

    Misschien zou je even op cmsnl.com kunnen kijken (gebruik ik ook vaak voor de exploded views), daar kom ik de veer voor mijn 3AJ (1989) in ieder geval al tegen.

    Of anders Kedo in Duitsland? Daar bestel ik ook regelmatig onderdelen.

    Succes met sleutelen!

    Groet Barbera

  • 7 januari 2022 om 11:41

    Leuk dat er al direkt 2 fijne reacties kwamen. Ik kan weer verder??

  • 8 januari 2022 om 13:57

    Hoi Kneeke, Welkom.

    Ik heb effe jouw mobielnummer eruit gehaald. Die kun je beter, alleen zichtbaar voor leden, in het smoelenboek plaatsen.

    Anders krijg je eventueel reacties, waar je niets van hebt.

    Groeten Ekko

  • 8 januari 2022 om 14:49

    Laar ik hier nu 4 carbs  hebben liggen. Oude 600, nieuwere 600 en 660. Wat is de doorsnede van die gasschuif? Buitenmaat. Dan kijk ik of er iets passends bij zit.

  • 8 januari 2022 om 14:55

    Bedankt jhendriks. Maar meneer fred van de club heeft al een veertje voor mij klaarliggen. Maar goed om te weten dat je nog complete carburateurs hebt. Als de mijne niet zou werken dus. Groet kneeke