-
Hallo Allemaal,
Mijn naam is Ysbrand en ik ben net lid geworden; dit na een bezoekje aan de stand op de motorbeurs waar ik een leuk gesprek had over, natuurlijk, de xt600. Ik heb sinds vorig jaar een xt600Z uit 1988 ( 3 AJ). Heb die toen gekocht met het idee om ooit aan de sandraiders mee te doen. Ik probeer nu wat off-road ervaring op te doen, maar in de buurt van Woerden is dat best lastig…Dus via de club hoop ik mee te kunnen doen met wat ritjes. Verder heb ik ook nog een Africa Twin (750), waarmee ik in 2022 naar IJsland ben geweest, o.a. het binnenland naar Askja…Dan merk je wel dat je off-road ervaring tekort komt, zeker op zo’n te zware motor met bagage en al.
Ik vroeg me nog af waar de Braborit van april start en waar de sleuteldag/nieuwe ledendag plaatvindt..Staat niet op de website.
tot ziens,
Ysbrand
-
Welkom bij de DTA Ysbrand, we gaan je zien binnenkort.
-
Welkom Ysbrand! De info voor de Braborit zal nog volgen, ik verwacht ergens volgende week.
-
Hoi Ysbrand,
Welkom bij deze leuke club waar gezelligheid voorop staat en een XT prima tussen past.
Ruben organiseert de Braborit op locatie, de Sleutel- nieuwe ledendag wordt georganiseerd door & bij Komkommer thuis, privéadressen worden niet openbaar gezet en kun je vinden in het ledenbestand via de homepage.
Tot bij een van de leuke evenementen in 2026!
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.